2023 - 2024оқужылынаарналған
Баланыңжекедамукартасы
БаланыңТ.А.Ә.Батыржан Абугали
Баланыңтуғанжылы,күні14.07.2018
Мектепалды даярлық тобы
Құзыреттіліктер |
Бастапқы бақылаунәтижелері бойыншадамыту, түзету іс-шаралары (қазан -желтоқсан) |
Аралықбақылаунәтижелерібойыншадамыту,түзетуіс шаралары(ақпан-сәуір) |
Қорытындыбақылаунәтижелерібойыншадамыту, Түзетуісшаралары(маусым-тамыз) |
Қорытынды (баланыңдаму Деңгейісәйкескеледі : III деңгей - «жоғары» IIдеңгей–«орташа» Iдеңгей-«төмен» |
Физикалық қасиеттері |
Қимылы дамыған. |
саптабір-бірден,екеуден,үшеуденжүреді,белгі бойынша заттардан бірқырымен ішінара саптажүреді,аттапжүреді |
саптабір-бірден,екеуден,үшеуденжүреді,белгі бойынша заттардан бірқырыменаттапжүреді: |
«жоғары» |
Коммуникативтік дағдылары |
Сөздікқорыжақсы дамыған. Дауысты,дауыссыз дыбыстардыдұрысайтады |
анатіліндегібарлық дауыстыдыбыстарды анық ішінараанықайтады |
анатіліндегібарлық дауысты дыбыстарды анықайтаалады |
«жоғары» |
Танымдық және зияткерлік дағдылары |
Түстерді ажыратады, санайды,геометриялық пішіндерді ажыратады.Есте сақтау қабілетіжақсы. |
10 көлеміндегі сандардытура және кері санаудыбіледі: |
Жиындысапасыбойыншаәртүрліэлементтерденқұрады: |
«жоғары» |
Шығармашылық дағдыларының, зерттеу іс- әрекетінің дамуы |
Суретбойынша байланыстырыпсөйлеудіүйрету |
сурет салуда ұқыптылықты,қауіпсіздіктісақтайды: |
Суретсалудаәртүрлітехниканықолданады: |
«жоғары» |
Әлеуметтік эмоционалдыдағдыларды қалыптастыру |
Қоршаған ортаға жақсыбейімделген |
еңбекқорлықпен жауапкершіліктіңмаңызын ішінарамаңызынтүсінеді |
ненің«дұрыс»немесе «дұрыс емес», «жақсы»немесе «жаман» екенінтүсінедіжәнеажыратады: |
«жоғары» |
2023 – 2024 оқу жылына арналған
Баланыңжекедаму картасы
Баланың Т.А.Ә. Альмаганбетова Айым
Баланың туған жылы, күні 29.10.2018
Білімберу ұйымы «Ақмола облысы білім басқармасының Ерейментау ауданы білім бөлімінің Ақсуат ауылының жалпы білім беретін мектебі» КММ
Мектепалды даярлық тобы
Құзыреттіліктер |
Бастапқы бақылаунәтижелері бойыншадамыту, түзету іс-шаралары (қазан -желтоқсан) |
Аралықбақылау нәтижелерібойыншадамыту, Түзетуісшаралары(ақпан-сәуір) |
Қорытындыбақылаунәтижелерібойыншадамыту, Түзетуісшаралары(маусым-тамыз) |
Қорытынды (баланыңдаму Деңгейісәйкескеледі: III деңгей - «жоғары» IIдеңгей–«орташа» Iдеңгей-«төмен» |
Физикалыққасиеттері |
Негізгіқимылыдамыған. |
жүрудетепе-теңдікті ішінара тепе-теңдіктісақтайды |
ересектің белгісіментоқтап, қозғалыс бағытынөзгертіп, заттардыңарасымен,жіптерденаттап жүреді: |
«жоғары» |
Коммуникативтік дағдылары |
Сөздік қорыдамыған.Дауыстыжәнедауыссыз дыбыстарды айтуға үйрету |
сөздердібуындарға бөледі, олардың саныменретінішінарабуындарға бөледі, саныменретін анықтайды |
сөздегідыбыстардыңорнынанықтайды: |
«жоғары» |
Танымдықжәне зияткерлікдағдылары |
Түстерді ажыратуға, санауға,геометриялықпішіндерді ажыратуға үйрету. |
Қағазбетіндебағдарлайбіледі,аптакүндерін, жылмезгілдері бойынша айлардыретіменатайды |
10 көлеміндегісандардытуражәнекерісанаудыбіледі |
«жоғары» |
Шығармашылықдағдыларының, |
Суретбойынша байланыстырыпсөйлеуді |
бояулардықолдануды,бояғыштаакварельді |
бояулардықолдануды, бояғыштаакварельдісумен |
«жоғары» |
Зерттеу іс- Әрекетінің дамуы |
Үйрету |
сумен араластыруды,қанықтүстералуүшінқарындашты түрлішебасып ішінарабояуларды қолданаалады,түрлішебасып бояудыбіледі |
араластыруды,қанықтүстер алуүшін қарындаштытүрлішебасыпбояудыбіледі: |
|
Әлеуметтік эмоционалдыдағдылардықалыптастыру |
Қарапайым тәжирбиелердіжүргізуге қызығушылықтанытады. |
мемлекеттік рәміздердібіледі: |
ненің«дұрыс»немесе «дұрыс емес», «жақсы»немесе «жаман» екенінтүсінедіжәнеажыратады: |
«жоғары» |
2023 - 2024оқужылынаарналған
Баланыңжекедаму картасы
БаланыңТ.А.Ә.Бегарис Біржан
Баланың туған жылы, күні 02.02.2018
Білімберу ұйымы «Ақмола облысы білім басқармасының Ерейментау ауданы білім бөлімінің Ақсуат ауылының жалпы білім беретін мектебі» КММ
Мектепалды даярлық тобы
Құзыреттіліктер |
Бастапқы бақылаунәтижелері бойыншадамыту, түзету іс-шаралары (қазан -желтоқсан) |
Аралықбақылаунәтижелерібойыншадамыту, Түзетуісшаралары(ақпан-сәуір) |
Қорытындыбақылаунәтижелерібойыншадамыту, Түзетуісшаралары(маусым-тамыз) |
Қорытынды (баланыңдаму Деңгейісәйкескеледі : III деңгей - «жоғары» II деңгей – «орташа» I деңгей-«төмен» |
Физикалыққасиеттері |
Қимылыдамыған. |
сапта бір-бірден,екеуден,үшеуден жүреді, белгі бойыншазаттарданбірқырымен ішінара сапта жүреді,аттапжүреді |
жүруде тепе-теңдіктісақтайды |
«жоғары» |
Коммуникативтікдағдылары |
Сөздікқорыжоғары |
артикуляциялық |
айтылуыжәнедыбысталуы |
«жоғары» |
|
|
жаттығулардыжасауғақызығушылық танытады: |
ұқсасдауыссыз дыбыстардыанықайтады |
|
Танымдықжәне зияткерлікдағдылары |
Түстерді ажыратады, санайды,геометриялық пішіндерді ажыратады. |
10 көлеміндегісандардытуражәнекерісанаудыбіледі; |
Қанша?»,«нешінші?»сұрақтарынажыратады,оларғадұрысжауапбереді: |
«жоғары» |
Шығармашылық дағдыларының, Зерттеу іс- Әрекетінің дамуы |
Суретбойынша байланыстырыпсөйлеудіүйрету |
Қайшымен түрлігеометриялық пішіндердіқияды: |
мүсіндеудіңәртүрліәдістерінқолданады |
«жоғары» |
Әлеуметтік эмоционалдыдағдылардықалыптастыру |
Қоршаған ортаға орташабейімделген |
тірі және өлі табиғат,табиғат құбылыстарыарасындағы себеп-салдарлық байланыстардыбақылайдыжәне ішінара бақылайдыжәнетүсінеді Жаңартылған күні: 07.11.2024 18:57 Құрылған күні: 07.11.2024 18:57 Текст
|