|
БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ САЛАСЫНДАҒЫ БАҚЫЛАУ КОМИТЕТІ
АҚМОЛЫ ОБЛЫСЫ БОЙЫНША
БІЛІМ САЛАСЫНДАҒЫ БАҚЫЛАУ ДЕПАРТАМЕНТІ
Өзін-өзі бағалау
комиссиясының қорытындысы
«Ақмола облысы білім басқармасының Ерейментау ауданы бойынша білім бөлімі Ақсуат ауылының жалпы білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Ақсуат 2024
Мазмұны
10. Ақпараттық ресурстар және кітапхана
11. Қорытындылар мен ұсыныстар…………………………………………..21
Мәтіндік есеп
өзін-өзі бағалау нәтижелері бойынша комиссия қорытындысы
«Ақмола облысы білім басқармасының Ерейментау ауданы бойынша білім бөлімінің Ақсуат ауылының жалпы білім беретін мектебі» КММ
«Білім туралы» Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 27 шілдедегі Заңына сәйкес әзірленген әдістемелік ұсынымдарға (Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2021 жылғы 3 тамыздағы No 634 бұйрығына қосымша) сәйкес » (бұдан әрі – Заң) «Білім беру ұйымдарын бағалау критерийлерін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім министрінің 2022 жылғы 5 желтоқсандағы No 48 бұйрығымен (бұдан әрі – Бағалау критерийлері) және Қазақстан Республикасының өзге де нормативтік құқықтық актілері білім беру ұйымдарының білім беру қызметін реттейтін білім беру бағыттары, өзін-өзі бағалау жүргізілді«Ақмола облысы білім басқармасының Ерейментау ауданы бойынша білім бөлімінің Ақсуат ауылының жалпы орта білім беретін мектебі» КММ 2021-2022 оқу жылына мынадай құрамдағы комиссиямен:
Комиссия төрағасы:Төребаева А.П. – мектеп директорының міндетін атқарушы
Комиссия мүшелері:
Скакова Г.Ж –Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары.
Чигоряну А.А. – директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары.
Кеңесова С.Ж. - кәсіподақ комитетінің төрағасы.
Молдабаев Е.Қ. – шаруашылық бөлімінің бастығы.
Әдістемелік ұсынымдар білім беру ұйымдарының өзін-өзі бағалауын ұйымдастыру және өткізу кезінде бірыңғай көзқарас пен ашықтықты қамтамасыз етуге арналған. Оқу қызметін өзін-өзі бағалауды (бұдан әрі - өзін-өзі бағалау) жүргізу кезіндегі негізгі бағыттар мен зерттеу объектілері:
1) білім беру ұйымдарының мақсаты, міндеттері және құндылықтары;
2) оқыту және оқу;
3) білікті қызметкерлердің болуы;
4) қолжетімді білім алу үшін жағдай жасау;
5) білім алушылардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету;
6) тиімді оқытуға ықпал ететін материалдық-техникалық база.
Білім беру ұйымдарының өзін-өзі бағалауы мемлекеттік білім стандартының келесі жалпы талаптарына сәйкестігіне көрсетілетін білім беру қызметтерін талдау арқылы жүзеге асырылады:
1) оқытудың нәтижелеріне бағытталған білім мазмұны;
2) студенттер мен оқушылар үшін оқу жүктемесінің ең жоғары көлемі; 3) білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) дайындық деңгейі;
4) оқу ұзақтығы.
6. Мемлекеттік білім стандартының жалпы талаптарын талдау кезінде Бағалау критерийлері пайдаланылады.
«Ақмола облысы білім басқармасының Ерейментау ауданы бойынша білім бөлімі Ақсуат ауылының жалпы білім беретін мектебі» КММ-нің өзін-өзі бағалау қорытындысы бойынша комиссия келесіні атап өтеді.
«Ақмола облысы білім басқармасының Ерейментау ауданы бойынша білім бөлімінің Ақсуат ауылының жалпы білім беретін мектебі» КММсалынған жылы: 1969. Жобалық қуаты: 259 орын. Мектеп ғимараты үш қабатты, стандартты.
Мектептің құрылтай құжаттары:
- коммуналдық мемлекеттік мекеме заңды тұлғаны мемлекеттік қайта тіркеу туралы куәлік Ақмола облысы білім басқармасының Ерейментау ауданы бойынша білім бөлімінің Ақсуат ауылының жалпы білім беретін мектебі Ақмола облысы Әділет департаментінің Ақкөл ауданаралық әділет басқармасымен 2021 жылғы 15 қаңтарда берілген;
Мектеп жарғысының мазмұны мен құрылымы «Білім туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 41-бабының талаптарына сәйкес келеді.
- 2014 жылғы 2 қыркүйектегі АП № 0000183 тұрақты жер пайдалану құқығы туралы акт; жер телімінің кадастрлық нөмірі 01-006-011-718 «НПЦзем» РМК Ақмола филиалының Ерейментау аудандық бөлімшесімен дайындалды, жер телімінің көлемі 5,2981 га;
Техникалық төлқұжат 2015 жылғы 09 ақпанда Ақмола облысы бойынша ПВХ РМК Ақмола облыстық филиалының Ерейментау аудандық бөлімімен құрастырылған.
Мектеп келесі заңды және нақты мекенжайда орналасқан:
Қазақстан Республикасы, Ақмола облысы, Ерейментау ауданы, Ақсуат ауылы, Ыбырая Алтынсарин көшесі, 2-ғимарат;
Телефон: 8-716-33-5-38-33.
Электрондық поштаның адресі:aksuat_school@mail.kz
Білім беру ұйымының басшысы: Туребаев А.П. мектеп директорының м.а.
Тел.: 8 771 604 09 76.
Мектепте 81 оқушы бар. Мектепке дейінгі-13, бастауыш мектеп (1-4 сынып) - 38, бастауыш (5-9 сынып) -40, орта (10-11 сынып) -3. Мектеп 5 күндік оқу аптасында, 1 сынып 5 күндік оқу аптасында, 1 ауысымда: барлығы – 19 сынып, 15 сынып комплектісі (1-11 сыныптар) жұмыс істейді. Сабақтың ұзақтығы – 45 минут. Сабақтың басталуы 1 ауысым 8:30
Тиісті құрал-жабдықтар мен өрт сөндіргіштері бар өрт қалқаны бар.
Мұғалімдер мен мектеп қызметкерлерінің санитарлық құжаттары бар, жұмыс істеуге рұқсат бар.
Білім беру мекемесінің мөрлері мен мөрі «Қазақстан Республикасындағы тіл туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 21-бабының талаптарына сәйкес келеді.
Алқалық басқару органдары педагогикалық және әдістемелік кеңестер болып табылады.
Істер тізбесі мектеп директорының 2023 жылғы 27 ақпандағы бұйрығымен бекітілген типтік нысанда құрастырылған және 10 бөлімнен тұрады:
02 – кеңсе қызметкері
03 – директордың оқу-тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасары
04 – директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары
05 - Кітапхана
06 – Бастапқы әскери және технологиялық дайындық
07 – Тұрмыстық бөлік.
08 – Психолог
09 – медбике
10 – шағын орталық
Бекітілген Педагог қызметкерлер және оларға теңестірілген адамдар лауазымдарының үлгілік біліктілік сипаттамаларының 4-тармағының талаптарына сәйкес келетін директордың орынбасарларының, педагогикалық қызметкерлердің және мектеп қызметкерлерінің лауазымдық нұсқаулықтары бар, олар атқаратын лауазымына сәйкес директор бекітеді.тапсырысҚазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2009 жылғы 13 шілдедегі N 338 бұйрығы..
2023-2024 оқу жылында өзін-өзі бағалауда «Ақмола облысы білім басқармасының Ерейментау ауданы бойынша білім бөлімінің Ақсуат ауылының жалпы білім беретін мектебі» КММ 23 мұғалім жұмыс істейді, 21 штаттық қызметкер.
Әкімшілік аппараты 3 штат бірлігінен тұрады, оның ішінде директор, 3 директордың тәрбие және тәрбие ісі жөніндегі орынбасары.
Директор м.а. «Ақмола облысы білім басқармасының Ерейментау ауданы бойынша білім бөлімінің Ақсуат ауылының жалпы білім беретін мектебі» КММ Туребаева Аружан Парахатовна, Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігімен 2020 жылғы 8 маусымда берілген № 048017540 жеке куәлігі, ЖСН: 860108402315. Жұмыс өтілі – 14 жыл, Жоғары білім. Химия-биология пәнінің мұғалімі, оқытушы-модератор, бірінші санатты
Скакова Гүлзира Жанарисқызы – директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары, педагогикалық жұмыс өтілі 16 жыл 4 ай, лауазымында – 1 жыл 4 ай. Білімі: жоғары. Мамандығы: бастауыш сынып мұғалімі. Санат: мұғалім- зерттеуші
Чигориану Алена Андреевна – директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары, педагогикалық жұмыс өтілі 14 жыл 8 ай, лауазымында – 4 жыл 4 ай. Білімі: жоғары. Мамандығы: бастауыш сынып мұғалімі. Санат: мұғалім- зерттеуші
Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары – Туребаева Аружан Парахатқызы, педагогикалық жұмыс өтілі 13 жыл 4 ай, осы лауазымда 4 жыл. Жоғары білім. Химия-биология пәнінің мұғалімі, оқытушы-модератор, бірінші санатты
2023-2024 оқу жылына мектепке 2 мұғалім қабылданды, оның 1-і мектепке дейінгі тәрбиеші, 1-уі тәрбиеші.
Мектеп мұғалімдерінің кәсіби қызметінде, оқушыларды оқыту мен тәрбиелеуде жетістіктері үшін түрлі ынталандырулар бар: 2 мұғалім облыстық білім қызметкерлері кәсіподақ ұйымының және 1 мұғалім аудандық кәсіподақ ұйымының алғыс хаттарымен марапатталды.
Оқу-тәрбие процесі мектеп директоры басқаратын әкімшілік-басқару аппаратының басшылығымен жүзеге асырылады. Әкімшілік және басқарушылық персонал туралы мәліметтеркөрсеткіштері 1 кестеде берілген
1-кесте
Жоқ. |
Толық аты-жөні |
Қызмет атауы |
Туған жылы |
Негізгі білім |
Педагогикалық өтілі (жыл) |
Бұл лауазымдағы тәжірибе (жыл) |
1 |
Төребаева Аружан Парахатқызы |
Директор туралы И |
01.08.1986 ж |
Білімі жоғары, Шымкент университеті |
13 жыл, 4 ай |
1 ай |
2 |
Сқақова Гүлзира Жанарисқызы |
Ішкі істер жөніндегі орынбасарының міндетін атқарушы |
19.11.1988 ж |
Білімі жоғары, «Көкше» академиясы |
16 жас, 7 ай |
1 жыл, 4 ай |
3 |
Чигориану Алена Андреевна |
Ішкі істер жөніндегі орынбасары |
10.061988 |
Білімі жоғары, Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау мемлекеттік университеті |
13 жыл, 4 ай |
4 жыл |
2023-2024 оқу жылының басына штаттық оқытушылардың жалпы саны 23 мұғалімді құрады:
2-кесте
Жыл |
Жалпы саны штаттық мұғалімдер |
Барлығы: |
||
Зейнеткерлік жас |
Жоғары білімі бар |
Орта арнаулы білімі бар |
||
2023-2024 жж |
23 |
0 |
13 |
11 |
Мектеп қызметкерлерімен еңбек шарты жасалған. Негізгі қызмет, жеке құрам, білім алушылардың қозғалысы туралы бұйрықтар жеке бұйрық бланкілерінде жазылады, бұйрықтардың көрсетілген бөлігінде «Еңбек туралы» Қазақстан Республикасы Кодексінің тиісті баптарына, Қазақстан Республикасының Заңына сілтемелер бар. «Білім туралы», жоғары органдардың бұйрықтары. Негізгі қызмет түрлері және жеке құрам бойынша бұйрықтар күнтізбелік жыл ішінде Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2007 жылғы 23 қазандағы № 5 бұйрығының талаптарына сәйкес қазақ және орыс тілдерінде жүргізілетін реттік нөмірленеді. 502 "Бiлiм беру ұйымдары бiлiм беру қызметiнде пайдаланатын қатаң есептiлiк құжаттарының нысандарын бекiту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 20 желтоқсандағы No 111 бұйрығына сәйкес бұйрықтар журналы (негізгі іс-шаралар, білім алушылардың, жеке құрамның қозғалысы бойынша) бар.
«Қатаң есеп беру құжаттарының нысандарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2007 жылғы 23 қазандағы No 502 бұйрығының талаптары бойынша педагогикалық қызметкерлердің жеке құрамын есепке алу кітабы 2013 жылдан бастап жүргізіледі. білім беру ұйымдары оқу қызметінде пайдаланады» кітапты жүргізу кезінде талаптар орындалады.
Жұмыс өтілі мен жасы бойынша оқу орнының педагогикалық құрамының сапалық құрамы кестеде көрсетілген
3-кесте
Көрсеткіштер |
Мектеп бойынша |
|
Педагогикалық тәжірибе бойынша сапалық құрамы: |
саны |
% |
3 жылға дейін |
3 |
9 |
3 жылдан 8 жылға дейін |
7 |
27 |
8 жастан 15 жылға дейін |
9 |
41 |
15 жылдан 20 жылға дейін |
2 |
14 |
20 жылдан астам |
2 |
9 |
Жасы бойынша сапалық құрамы: |
|
|
30 жасқа дейін |
6 |
22 |
30 жастан 40 жасқа дейін |
11 |
50 |
40 жастан 50 жылға дейін |
2 |
9 |
50 жастан асқан / оның ішінде зейнеткерлер |
4 |
17 |
Педагогикалық қызметкерлердің орташа жасы |
30-50 |
51-баптың 3-тармағының талаптары («Педагог қызметкері өзінің кәсіби шеберлігін, интеллектуалдық, шығармашылық және жалпы ғылыми деңгейін үнемі жетілдіріп отыруға міндетті».), 37-баптың 4-тармағы («Білім беру ұйымдарының басшы кадрларының, педагогикалық және ғылыми қызметкерлердің біліктілігін арттыру кемінде бес жылда бір рет жүргізіледі) Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңы.
4-кесте
Білімі және мұғалімдердің санаттары туралы мәліметтер
Жыл |
Жалпы саны |
Білім бойынша |
Санат бойынша |
|||||||||
Жоғарырақ |
Екінші – арнайы |
Орташа |
Шебер ұстаз |
Мұғалім-зерттеуші |
Білікті ұстаз |
Мұғалім-модератор |
Жоғарырақ |
Бірінші |
екінші |
Санатсыз |
||
2023-2024 жж |
23 |
12 |
11 |
|
0 |
4 |
1 |
8 |
0 |
1 |
1 |
8 |
Педагог кадрларды аттестациялаудың 2023-2024 жылдарға арналған перспективалық жоспары бар, аттестаттау комиссиясы және педагогикалық ұжым қызметінің нәтижелерін талдау үшін сараптау тобы құрылып, оны мектеп директорының м.а. Туребаев А.П. Аттестаттау комиссиясының жұмыс жоспарына аттестатталушылар үшін ашық сабақтарға қатысу және жұмыс сабақтарына қатысу кіреді.
Растау және біліктілік санатын беру туралы куәліктерді беру журналы жүргізіледі.
Соңғы 4 жылдағы педагогикалық кадрларды аттестациялау деректері кестеде көрсетілген:
5-кесте
Оқу жылы |
Аттестациядан өтті |
Мұғалім-модератор |
Білікті ұстаз |
Мұғалім – зерттеуші |
2019-2020 |
5 |
2 |
1 |
2 |
2020-2021 |
5 |
3 |
1 |
2 |
2021-2022 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2022-2023 |
1 |
1 |
0 |
0 |
Мекемеде 2023-2024 оқу жылында 13 кабинет бар. Оқу жылының соңында мектепте 79 оқушы білім алды.
6-кесте
Білім беру ұйымы бойынша оқушылардың жалпы саны
Оқу жылдары |
1-4 сыныптар |
5-9 сыныптар |
10 сынып |
Барлығы оқуда |
2023-2024 жж |
38 |
38 |
3 |
79 |
2023-2024 оқу жылының 1-4 тоқсаны аралығында 3 студент кетті, растайтын құжаттары бар (келу, кету талондары). ата-анасының тұрғылықты жері.
Әлеуметтік осал балалардың саны
7-кесте
Санаттар |
қамқоршылықта |
мүгедек балалар |
табысы аз |
жетімдер |
жұмыс істемейтін |
көп балалы отбасылар |
2023-2024 оқу жылы |
0 |
0 |
12 |
0 |
0 |
30 |
Мектепте Жалпыға бірдей білім беру папкасы бар, онда келесі құжаттар бар: жалпыға бірдей білім беруді ұйымдастыру бойынша жұмыс жоспары, әлеуметтік паспорт (мүгедектердің тізімдері, 0-ден 18 жасқа дейінгі балалардың тізімдері, 0-ден 7 жасқа дейінгі балалардың тізімі, Сынып бойынша еңбекақы, оқушылардың ұлттық құрамы, еңбекпен қамту Жыл бойы мұғалімдер папкаға түзетулер енгізеді.
Жеке істердің саны сыныптардағы оқушылар санына сәйкес келеді.Әрбір жеке істің алфавиттік оқушы кітапшадағы нөмірге сәйкес нөмірі болады. Қолданыстағы жеке істердегі құжаттар тізбесі Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2007 жылғы 23 қазандағы No 502 «Білім беру ұйымдарында білім беру ұйымдарында қолданылатын қатаң есептілік құжаттарының нысандарын бекіту туралы» бұйрығының талаптарына сәйкес келеді. іс-шаралар». Әр сыныптың жеке файлдары қалтада және әрбір студент үшін жеке файл қалтасында болады.
Оқушылардың жеке істерін 1-4 сыныптарда бастауыш сынып мұғалімдері, 5-10 сыныптарда сынып жетекшілері жүргізеді. Оқушылардың жеке істерінің жағдайы оқу жылы ішінде екі рет тексеріледі. Титулдық беттер мен жеке істердегі ақпарат екі тілде сақталады.
Негізгі орта және жалпы орта білім берудің оқу бағдарламаларын меңгеру білім алушыларды міндетті қорытынды аттестаттаудан өткізумен аяқталады: 9 және 11-сынып оқушылары үшін қорытынды емтихандар. Прогресстің тұрақты мониторингін жүргізу тәртібі,
студенттерді аралық аттестаттау және қорытынды аттестаттау бұзылмайды. Емтихандардың, консультациялардың, жұмыс хаттамаларының кестелері және қорытынды бағалардың жиынтық парағы бар.
Әліппе кітабы оқушылардың жазбалары шілтерленген, нөмірленген және тігілген, бет-бет нөмірленген, директордың қолы қойылған және мектеп мөрімен бекітілген (80 бет). Әліппе кітабы 2017 жылдың 10 қаңтарында басталды. Алфавиттік кітаптағы оқушылардың тізімдері мектептегі оқушылар тізімімен сәйкес келеді. Білім алушыларды қабылдау және ауыстыру Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 19 қаңтардағы № 127 «Бастауыш, негізгі білім берудің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарына оқуға қабылдаудың үлгілік қағидаларын бекіту туралы» Қаулысының талаптарына сәйкес келеді. орта және жалпы орта білім».
Бланкілерді тіркеу және беру кітабы Негізгі мектепті бітіргені туралы куәліктер сақталады. Ол 2004 жылы 17 маусымда ашылған, шілтерленген және нөмірленген (120 бет). Жазбалар жүргізілуде, барлық қолдар бар, барлық жолдар толтырылған.
Аттестат беру кітабы және орта білім беру нысандары сәйкес жүргізіледі. Ол 2010 жылы басталып, шілтерленген және нөмірленген. Қатаң есеп беру құжаттарының кірісі мен шығысының есебі жүргізіледі. Бағалардың жазбалары, құжаттар сериясы жүргізіледі, барлық қолдар бар, барлық жолдар толтырылады. 2021-2022 оқу жылындағы соңғы шығару жазбасы. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2007 жылғы 23 қазандағы «Білім беру ұйымдарының білім беру қызметінде пайдаланатын қатаң есептілік құжаттарының нысандарын бекіту туралы» No502 бұйрығының талаптары орындалды.
Мектепте есеп кітапшасы жүргізіледі. Ол 2016 жылы іске қосылды. Қатаң есептілік құжаттарының (парақшаларының) түсуі туралы есеп жүргізіледі. Жазбалар мен қолдар мұқият сақталады. Нөмірленген, шілтерленген және мөрленген.
4. Оқу-әдістемелік жұмыс.
«Ақмола облысы білім басқармасының Ерейментау ауданы бойынша білім бөлімінің Ақсуат ауылының жалпы білім беретін мектебі» КММ жұмыс оқу жоспары құрастырылды.мынадай нормативтік құжаттар негізінде: «Білім берудің барлық деңгейлеріндегі мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығы (бұдан әрі – Мемлекеттік білім беру стандарттары) ) ((28.08.2020 ж. № 372 өзгертулер мен толықтырулармен) https: //adilet.zan.kz/rus/docs/V1800017669;
«Жалпы білім беретін ұйымдарға арналған жалпы білім беретін пәндер бойынша үлгілік оқу бағдарламаларын, таңдау курстары мен таңдау пәндерін бекіту туралы» (Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығы (27 қарашадағы өзгертулер мен толықтырулар) , 2020 ж. № 496) https://adilet .zan.kz/rus/docs/V1300008424;
Жұмыс оқу жоспары «Ақмола облысы білім басқармасының Ерейментау ауданының білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің басшысымен келісілген мектеп директорымен құрастырылды және бекітілді.
Жұмыс оқу жоспарында жалпы апталық және жылдық сағаттар көрсетіледі. Бастауыш жұмыс оқу бағдарламасы, негізгі орта және жалпы орта білім толық меңгерген.
Шағын орталықтың оқу бағдарламасы негізінде әзірленді 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартының негізінде (06.05.2020 ж. редакцияда); мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы 2016 жылғы 12 тамыздағы № 499 (03.03.2020 ж. редакцияны қараңыз); Қазақстан Республикасының 2012 жылғы 20 желтоқсандағы No 557 (12.05.2020 ж. № 195 редакциясы) мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарлары Қазақстан Республикасының 2012.02.20.
Мектепке дейінгі дайындықтың оқу бағдарламасы 2018 жылғы 31 қазандағы No 604 Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты негізінде әзірленді (06.05.2020 ж. редакция); мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы 2016 жылғы 12 тамыздағы № 499 (03.03.2020 ж. редакцияны қараңыз); Қазақстан Республикасының 2012 жылғы 20 желтоқсандағы No 557 (12.05.2020 ж. N 195 редакциясы) мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарлары.
.
5.Әдістемелік қызмет
Мектептің әдістемелік қызметінің құрылымына әдістемелік кеңес кіреді (әрқайсысы 4-5 баллдан тұратын 7 отырыс бар жұмыс жоспары бар). Мектептің әдістемелік кеңесінің құрамына директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары және мектептің әдістемелік бірлестік жетекшілері кіреді.
Мынадай әдістемелік бірлестіктер жұмыс істейді: бастауыш сынып мұғалімдерінің МО, гуманитарлық пәндер мұғалімдерінің МО, жаратылыстану-математика мұғалімдерінің МО, сынып жетекшілерінің МО (мектепке МО жетекшілерін тағайындау туралы бұйрық бар)
8-кесте
Әдістемелік бірлестік |
Жетекші |
Біліктілік санаты |
МО гуманитарлық циклі |
Алданыш Еркежан |
Мұғалім – модератор |
Бастауыш сынып мұғалімдерінің МО |
Кейм Виктория Станиславна |
Мұғалім – модератор |
Сынып жетекшілерінің МО |
Төребаева Аружан Парахатқызы |
Мұғалім – модератор |
Жаратылыстану-математикалық циклдің МО |
Құдасова Алмагүл Меңдібайқызы |
Мұғалім-модератор |
Эстетикалық объектілердің МО |
Қопаш Жайнагүл |
Мұғалім-модератор |
Мектептің әдістемелік тақырыбы:«Сабақ сапасына қойылатын заманауи талаптар – білім беру мазмұнын жаңарту бойынша нұсқаулық».
Әдістемелік бірлестіктердің негізгі міндеті – мұғалімдердің педагогикалық шеберлігін арттыруда мұғалімдерге көмек көрсету. Әрбір әдістемелік бірлестікте мектептің әдістемелік жұмысының тақырыбы мен мақсатына сәйкес жылдық жұмыс жоспары бар. Мектеп әдістемелік бірлестіктерінің мәжілістерінде келесі мәселелер талқыланады:
Әдістемелік бірлестіктердің мәжілістерінде жаңа технологияларды зерделеу мен қолдану мәселелері талқыланып, студенттердің денсаулығын сақтау мәселелеріне көп көңіл бөлінді, тесттердің, емтихандардың және басқа оқу материалдарының мәтіндері мен тапсырмалары зерттеліп, бекітілді. Мұғалімдер мен мектеп әкімшілігі ақпараттық технологияларды оқу үдерісіне енгізуге үлкен көңіл бөлуде. Мұғалімдер ақпараттық-коммуникациялық технологияларды сабақтың әртүрлі кезеңдерінде қолданады: жаңа материалды түсіндіруде, меңгергендерін бекітуде, үй тапсырмасын тексеруде, бақылау жұмыстарын жүргізуде, өзіндік жұмыстарды орындауда. Мұғалімдер өз жұмысында пайдаланады:
6. Оқушылардың білім сапасы мен үлгерімін бақылау
9-кесте
сыныптар |
4-тоқсан соңындағы оқушылар саны |
үздік студенттер |
жақсы жігіттер |
үлгермегендер |
% сапа |
прогресс % |
2 сынып |
12 |
3 |
4 |
5 |
58 |
100 |
3 сынып |
7 |
1 |
1 |
5 |
29 |
100 |
4 сынып |
11 |
2 |
5 |
4 |
64 |
100 |
5 сынып |
8 |
1 |
6 |
1 |
88 |
100 |
6 сынып |
10 |
0 |
3 |
3 |
50 |
100 |
7 сынып |
6 |
0 |
3 |
3 |
50 |
100 |
8 сынып |
8 |
1 |
5 |
2 |
75 |
100 |
9 сынып |
5 |
0 |
4 |
1 |
80 |
100 |
10 сынып |
3 |
0 |
3 |
0 |
100 |
100 |
11 сынып |
|
|
|
|
|
|
Мектептегі тәрбие жұмысы 2023-2024 оқу жылына арналған тәрбие жұмысының жоспары бойынша жүргізіледі.
Тәрбие жұмысының мақсаты: «Өзін-өзі тануға, өзін-өзі тәрбиелеуге, өзін-өзі жетілдіруге және өзін-өзі басқаруға қабілетті тұлға тәрбиелеу»
Сынып жетекшілерінің 2023–2024 оқу жылына арналған жұмысы оқу-тәрбие жұмысын жоспарлау кезінде бірыңғай талаптарды сақтау және жүзеге асыру бағытында жүргізіледі. Сынып жетекшісінің папкалары мен сынып жетекшілерінің тәрбие жұмысының жоспары мектеп директорымен бекітіліп, директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасарымен тексерілді.
Құжаттаманы жүргізу нормативтік құжаттар тізбесіне және мектеп іс қағаздарын жүргізуге қойылатын талаптарға сәйкес жүргізіледі. Үйірме жұмыстарының жоспарлары мен кестелері бар. Үйірмелердің жалпы саны 5 және секциялар 2 (волейбол және баскетбол)
Сыныптан тыс жұмыстар бойынша материалдар: сценарийлер, іс-шаралар әзірлемелері, талдаулар, өткізілген іс-шаралар туралы анықтамалар мектептің тәрбие жұмысының бағыттары бойынша папкаларға жинақталады.
Мектептің өзін-өзі басқаруына кеңесші Кейм Виктория Станиславна жетекшілік етеді. Білімі: орта арнаулы, Щучин педагогикалық колледжін бастауыш сынып мұғалімі мамандығы бойынша бітірген. Мектепте «Жасқыран», «Жасұлан» балалар мен жасөспірімдер ұйымы бар.
Мектептің ішкі есебінде 4 оқушы бар. Олардың отбасыларының жағдайы толық емес, жұмыс істемейді. Студенттермен өткізілетін іс-шаралар жоспары, студенттер арасында құқық бұзушылықтың алдын алу бойынша жүргізіліп жатқан жұмыстар туралы мәліметтер берілген. Мектепте әлеуметтік мұғалім жоқ.
Мектеп оқушылары мектептің қоғамдық өміріне белсене қатысады, облыстық олимпиадаларға, пікірсайыс турнирлеріне, спорттық жарыстарға қатысады. Балалардың жетістіктерін растайтын нәтижелер: аудандық, облыстық спартакиадаға қатысқаны үшін ғана сертификаттар мен алғыс хаттар бар. Ата-аналар оқушыларды тәрбиелеу және дамыту процесіне қатысады. Мектепте 1-11 сыныптардың ата-аналары кіретін ата-аналар комитеті бар және жалпы мектептік ата-аналар комитетінің жұмыс жоспары бар.
Мектептегі оқу-тәрбие жұмысын директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары, осы қызметте 4 жыл еңбек өтілі Аружан Парахатқызы Төребаева үйлестіреді. Білімі – жоғары. Сынып жетекшілері тәрбие жұмысын жоспар және оның негізгі бағыттары бойынша жүргізеді. Сынып жетекшілерінің МО құрамына 15 сынып жетекшілері кіреді, оның ішінде: 12 тәжірибелі, 3 жас сынып жетекшілері.
Сынып жетекшілері мектеп құжаттамасын жүргізеді: электронды журнал, оқу-тәрбие жұмысының жоспары, оқушылардың жеке істері, жеке даму карталары, ата-аналар жиналысының хаттамалары, оқушылардың күнделіктері, оқу іс-әрекеттерінің әзірлемелері бар папкалар, сыныптағы әлеуметтік-психологиялық зерттеулердің нәтижелері. .
Оқу процесін ұйымдастыру үшін мектепте 18 кабинет бар.
Мектеп үй-жайлары мен техникалық құралдар туралы ақпарат
10-кесте
Жалпы ауданы |
2475,3 м2 |
Жұмыс аймағы |
2496,2 м2 |
Оқу кабинеттерінің саны |
18 |
Зертханалар |
2 |
Оқу кабинеттері мен зертханалардың жалпы ауданы |
781.2 |
Оқу кабинеттерінің саны |
18 |
Медициналық кабинет |
1 |
ойын алаңы |
1 |
оқу шеберханалары (ағаш өңдеу, еңбек қызметтері) |
1 |
Асхана |
1 |
оқу зертханалары |
2 |
мультимедиялық шкаф |
5 |
математика кабинеті |
1 |
химия және физика кабинеті |
2 |
интерактивті тақталар |
4 |
асхана |
1 |
Барлық орналасқан кеңселердің жалпы ауданы 781,2 ш.м. Бір студентке шаққандағы оқыту алаңы (бір ауысыммен жұмыс істегенде) 7,2 м2 құрайды.
Аумағы 146,9 м2 спорт залы, қыздар мен ұлдарға арналған киім ауыстыратын бөлмелері, футбол алаңы мен гимнастика қалашығы бар.
11-кесте
Спорт залының материалдық-техникалық базасы:
№ б |
Материалдық-техникалық жабдықтау объектілері мен құралдарының атауы |
Қол жетімді (саны) |
1 |
Гимнастикалық қабырға |
12 |
2 |
Гимнастикалық арқалық |
1 |
4 |
Гимнастикалық орындық |
3 |
5 |
Гимнастикалық шеңбер |
10 |
6 |
Сақиналары бар баскетбол тақталары |
2 |
7 |
Волейбол торы |
1 |
8 |
Теннис үстелі |
1 |
9 |
Теннис торы |
1 |
10 |
Арқанмен секіру |
15 |
11 |
Шаңғылар (жұп) |
10 |
12 |
Граната |
5 |
13 |
Шәйнектер |
2 |
14 |
Шатыр |
4 |
15 |
Ұйқыға арналған сөмке |
4 |
16 |
Гимнастикалық ешкі |
1 |
17 |
Гимнастикалық ат |
1 |
18 |
Доп лақтыру |
3 |
12-кесте
Оқу шеберханасы келесі жабдықтармен жабдықталған:
Жоқ. |
Аты |
Жиындар саны |
1 |
Металл өңдеу үстелі |
1 |
2 |
Ағаш токарь |
1 |
3 |
Тегістеу машинасы |
1 |
4 |
Бұрғылау машинасы |
1 |
5 |
NSD фрезерлік станок |
1 |
Мектепте өрт дабылы орнатылған.Мектепте 32 орындық асхана бар. Тамақтану нысаны мектеп оқушыларын ыстық тамақпен қамтамасыз ету үшін қажетті құрал-жабдықтармен жабдықталған: электр плитасы - (1 дана), су жылытқышы - (1 дана), тоңазытқыш - (2 дана), мұздатқыш - (1 дана), асхана үстелдері - 8 дана, орындықтар – 32 ., асхана қызметкерлері – 2 адам, аспаз Китаева Светлана Георгиевна.
1-11 сынып оқушылары 100% ыстық тамақпен қамтамасыз етілген. 1-сынып оқушылары тегін ыстық тамақпен 100% қамтамасыз етілген. Тамақтану бөлімі бірінші қабатта орналасқан. Өндіріс үстелдерінің қақпақтары бар. Қабылдамау журналы күнделікті жазбалармен бірге сақталады. Ыдыс-аяқтың жеткілікті саны бар, кесетін тақталар мен пышақтар белгіленген. Азық-түлік сақтауға арналған шкафтар бар; тамақ өнімдерінің сапасы мен қауіпсіздігін растайтын құжаттар. Қоғамдық тамақтандыру бөлімінің өндірістік үй-жайлары тазалықта ұсталады. Ылғал тазалау дезинфекциялық құралдарды қолдану арқылы күн сайын жүргізіледі.
Студенттерге медициналық көмектің қолжетімділігі. Мектепте 1 медбике орны бар, ол Ерейментау аудандық ауруханасы жанындағы КГП-ға жатады. Мейірбике – Гымынбек Бақытжан, білімі – орта мейірбике ісі, жалпы еңбек өтілі – 3 жыл осы мектепте – 1 жыл, біліктілік санаты жоқ.
Медициналық кабинет лицензиясы бар (30.12.2016 ж. № 16020117), ол Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2016 жылғы 30 желтоқсандағы бұйрығымен бекітілген лицензиялау үшін білім беру қызметіне қойылатын біліктілік талаптарының 3/17 тармағына сәйкес келеді. 17.06.2015 No 391 бұйрығымен өзгерістер мен толықтырулар енгізілді. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 11 наурыздағы No 194.
Мектепте 2 оқу зертханасы бар, химия және физика бойынша электронды оқулықтар бар. Химия, физика, биология сабақтарында зертханалық жұмыстар қолданыстағы зертханалық құрал-жабдықтарды пайдалана отырып, виртуалды зертханалық және практикалық жұмыстар жүргізіледі. Зертханалық жұмыстар күнтізбелік жоспарлау бойынша жүргізіледі.
13-кесте
Физика кабинетінің жабдықтарының тізімі:
Жоқ. |
Аты |
Жиындар саны |
1 |
Цилиндр (менц). |
1 |
2 |
Кубок. |
1 |
3 |
Жіп. |
1 |
4 |
Ыдыстарды құю. |
1 |
5 |
Төгілген денелер (гайка, резеңке таспа). |
1 |
6 |
Шағын денелер жиынтығы (түйіршіктер, шарлар) |
1 |
7 |
Арық, болттар, гайкалар. |
1 |
8 |
Рычагты таразылар. |
1 |
9 |
Шағын салмақтар. |
1 |
10 |
Жолақ (параллепипидті пішін). |
1 |
11 |
Динамометр |
1 |
12 |
100 г салмақ жинағы. |
1 |
13 |
Муфталары, шпатель және сақинасы бар штатив. |
1 |
14 |
Кеме. |
1 |
15 |
Мензурка. |
1 |
16 |
Пробиркалар. |
1 |
17 |
Масштаб жолағы. |
1 |
18 |
Басқарма. |
1 |
19 |
Ағаш блок. |
1 |
20 |
Калориметр. |
1 |
21 |
Амперметр. |
1 |
22 |
Вольтметр. |
1 |
14-кесте
Химия кабинетінің жабдықтарының тізімі:
Жоқ. |
Аты |
Жиындар саны |
1 |
Штатив. |
1 |
2 |
Алкоголь шамы. |
1 |
3 |
Фарфор ыдыс. |
1 |
4 |
Пробирка. |
2 |
5 |
Колбалар (конустық және дөңгелек). |
1 |
6 |
Шұңқыр. |
1 |
7 |
Микроскоп. |
1 |
8 |
Кубок. |
1 |
9 |
Шыны табақ. |
1 |
10 |
Малахит. |
10 |
Зертханалық жұмыстарды студенттер демонстрациялық және виртуалды түрде орындайды, өйткені электронды оқулықтар бар. Зертханалық жұмыстар үшін жұмыс дәптері бар. Қауіпсіздік журналы бар.
Мектепте лингафондық-мультимедиялық зертхана (қабылдау жылы 2009 ж.) келесі жабдықтармен жабдықталған:
15-кесте
Жоқ. |
Аты |
Жиындар саны |
1 |
Бейнепроектор |
1 |
2 |
Интерактивті тақта |
1 |
3 |
Мұғалімнің компьютері |
1 |
4 |
Мұғалімнің үстелі |
1 |
5 |
Кеңейтім кестесі |
1 |
6 |
Студенттік үстел |
16 |
7 |
Студенттік орындық |
16 |
8 |
Мұғалім орындығы |
1 |
9 |
Кітап шкафы |
1 |
10 |
Студенттік ноутбук |
16 |
11 |
Құлаққап (құлаққап) |
17 |
12 |
Монитор |
1 |
13 |
Үздіксіз қоректену құрылғысы POWER |
1 |
14 |
Модемі бар сымсыз кіру нүктесі |
1 |
Сондай-ақ қол жетімді: қауіпсіздік нұсқаулары; қауіпсіздік журналы; өрт сөндіргіш, алғашқы көмек қобдишасы бар; Интерактивті тақтасы бар аудиторияларда интерактивті тақтаны пайдалану ережелері бар.
Мектепте жалпы ауданы бар кітапхана бар18 м2 кітапхана жұмысын кітапханашы Джумашева Гулсара Рахмановна ұйымдастырады. Арнайы орта білімі, еңбек өтілі 7,3 жыл. Кітапхананың жұмыс уақыты күн сайын сағат 09.00-ден 13.00-ге дейін. Кітапхананы пайдаланушылар саны – 141. Кітапхана жұмысының жоспары бар. Көрмелер, оқырмандар конференциялары, мәдени-ағарту әдебиеттері (10.09.10 ж. бастап), көркем әдебиет қорына түгендеу кітаптары, шот-фактуралар папкалары, оқулықтарды есепке алу кітабы, оқулықтарды есепке алу журналы, нормативтік құжаттармен қамтамасыз ету жоспары әзірленген. Жалпы кітап қоры 12 851, оның ішінде қазақ тілінде 5 441, орыс тілінде 7 449, мектеп оқулығы 5 121, оқырмандар саны 119, 852 қаралу, 1658 кітап шығарылған, 116 электронды кітап.
16-кесте
Кітап қорын 3 жылға толықтыру
оқу жылы |
Оқу-әдістемелік әдебиеттер |
Фантастика |
Барлығы |
Сома теңгемен |
||||||
Барлығы |
Қазақша |
Орыс тілінде |
Барлығы |
Қазақша |
Орыс тілінде |
Барлығы |
Қазақша |
Орыс тілінде..тіл. |
||
2020-2021 |
276 |
180 |
93 |
10042 |
3564 |
6389 |
12382 |
3744 |
6482 |
|
2021-2022 |
140 |
91 |
35 |
10113 |
3564 |
6389 |
12583 |
5068 |
7348 |
|
2022-2023 |
190 |
122 |
68 |
78 |
53 |
25 |
268 |
175 |
93 |
|
1-4 сыныптар
Жоқ. |
Элемент аты |
Сабақтар |
|||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
||||||
Оқушылар саны
|
Оқулықтар саны |
Оқушылар саны
|
Оқулықтар саны |
Оқушылар саны
|
Оқулықтар саны |
Оқушылар саны
|
Оқулықтар саны |
||
1 |
Қазақ тілі |
15 |
15 |
11 |
11 |
14 |
14 |
10 |
10 |
2 |
орыс тілі |
|
11 |
14 |
10 |
||||
3 |
Сауат ашуға үйрету |
15 |
|
|
|
||||
4 |
Туған сөз |
|
|
|
|
||||
5 |
Математика |
15 |
11 |
14 |
10 |
||||
6 |
Әлемді зерттеу |
15 |
11 |
14 |
10 |
||||
7 |
Музыка |
15 |
11 |
14 |
10 |
||||
8 |
Өзін-өзі тану |
15 |
11 |
14 |
10 |
||||
9 |
Ағылшын тілі |
15 |
11 |
14 |
10 |
||||
10 |
бейнелеу өнері |
|
11 |
14 |
10 |
||||
11 |
Көркем шығарма |
15 |
|
|
|
||||
12 |
Жаратылыстану |
15 |
|
|
|
||||
13 |
Еңбек тәрбиесі |
|
11 |
14 |
10 |
||||
14 |
Әдеби оқу |
|
11 |
14 |
10 |
||||
15 |
Жетіспейтін оқулықтар саны |
|
- |
|
|
|
|
|
|
5-9 сыныптар
Элемент аты |
Сабақтар |
|||||||||
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
||||||
Оқушылар саны
|
Оқулықтар саны |
Оқушылар саны
|
Оқулықтар саны |
Оқушылар саны
|
Оқулықтар саны |
Оқушылар саны
|
Оқулықтар саны |
Оқушылар саны
|
Оқулықтар саны |
|
Қазақ тілі |
11 |
11 |
11 |
11 |
10 |
10 |
5 |
5 |
8 |
8 |
орыс тілі |
11 |
11 |
|
10 |
|
5 |
|
8 |
||
Қазақстан тарихы |
11 |
11 |
|
10 |
|
5 |
|
8 |
||
Дүниежүзілік тарих |
|
11 |
|
10 |
|
5 |
|
8 |
||
Қазақ әдебиеті |
11 |
11 |
|
10 |
|
5 |
|
8 |
||
орыс әдебиеті |
11 |
11 |
|
10 |
|
5 |
|
8 |
||
Математика |
11 |
11 |
|
|
|
|
|
|
||
Технология |
11 |
11 |
|
10 |
|
5 |
|
8 |
||
Музыка |
11 |
11 |
|
10 |
|
5 |
|
|
||
бейнелеу өнері |
11 |
11 |
|
|
|
|
|
|
||
Өзін-өзі тану |
11 |
11 |
|
10 |
|
5 |
|
8 |
||
Ағылшын тілі |
11 |
11 |
|
10 |
|
5 |
|
8 |
||
Информатика |
11 |
11 |
|
10 |
|
5 |
|
8 |
||
Жаратылыстану |
11 |
|
|
|
|
|
|
|
||
География |
|
11 |
|
10 |
|
5 |
|
8 |
||
Алгебра |
|
|
|
10 |
|
5 |
|
8 |
||
Геометрия |
|
|
|
10 |
|
5 |
|
8 |
||
Биология |
|
11 |
|
10 |
|
5 |
|
8 |
||
Физика |
|
|
|
10 |
|
5 |
|
8 |
||
Химия |
|
|
|
|
|
5 |
|
8 |
||
Сурет салу |
|
|
|
|
|
|
|
8 |
||
Дінтану |
|
|
|
|
|
|
|
8 |
||
Адам. Дұрыс |
|
|
|
|
|
|
|
8 |
||
Жетіспейтін оқулықтар саны |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10-11 сыныптар
Элемент аты |
|
|
|||
10 сынып |
11 сынып |
|
|||
Оқушылар саны
|
Оқулықтар саны |
Оқушылар саны
|
Оқулықтар саны |
|
|
Қазақ тілі |
|
|
5 |
5 |
|
орыс тілі |
|
5 |
|
||
Қазақстан тарихы |
|
5 |
|
||
Дүниежүзілік тарих |
|
5 |
|
||
Қазақ әдебиеті |
|
5 |
|
||
орыс әдебиеті |
|
5 |
|
||
Математика |
|
|
|
||
Технология |
|
5 |
|
||
Музыка |
|
|
|
||
бейнелеу өнері |
|
|
|
||
Өзін-өзі тану |
|
5 |
|
||
Ағылшын тілі |
|
5 |
|
||
Информатика |
|
5 |
|
||
Жаратылыстану |
|
|
|
||
География |
|
5 |
|
||
Алгебра |
|
5 |
|
||
Геометрия |
|
5 |
|
||
Биология |
|
5 |
|
||
Физика |
|
5 |
|
||
Химия |
|
5 |
|
||
Сурет салу |
|
|
|
||
Дінтану |
|
|
|
||
Адам. Дұрыс |
|
5 |
|
||
NVP |
|
|
5 |
|
|
Жетіспейтін оқулықтар саны |
|
|
|
|
Оқушыларды оқулықтармен қамтамасыз ету 98,8%, қарыз алу арқылы уақытша пайдалануға байланысты 1,2% басқа мектептерден оқулықтарды беру актісі бар. Жалпы 100% қауіпсіздік. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2015 жылғы 17 маусымдағы No 391 бұйрығымен бекітілген «Білім беру қызметіне қойылатын біліктілік талаптарының» 16-тармағының талаптары орындалды, оған сәйкес білім берудің оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдары Жалпы орта білім беру ұйымдарында білім алушылардың контингентіне қатысты, оның ішінде оқыту тілі бойынша, толық оқу мерзіміне арналған оқу әдебиеті қоры, мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарына сәйкес оқу-әдістемелік кешендері және цифрлық білім беру ресурстары болуы тиіс. Қазақстан Республикасы және негізгі орта және жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарлары.
11. Қорытындылар мен ұсыныстар
Білім беру қызметінің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарының талаптарына сәйкестігін жан-жақты талдау негізінде комиссия:
«Ақмола облысы білім басқармасының Ерейментау ауданы бойынша білім бөлімінің Ақсуат ауылының жалпы білім беретін мектебі» КММ-нің оқу қызметімемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартының талаптарына сәйкес келеді.
Комиссия төрағасы ________________ Туребаева А.П.
Комиссия мүшелері: ________________ Скакова Г.Ж
________________ Чигорян А.А
________________ Кеңесова С.Ж.
________________ Молдабаев Е.Қ.
М.П. 2024 жылғы 28 маусым.