Өзін-өзі бағалау нәтижелері бойынша талдау
«Ақмола облысы білім басқармасының Ерейментау ауданы бойынша білім бөлімінің Ақсуат ауылының жалпы орта білім беретін мектебі» КММ
2024-2025 оқу жылы
«Білім туралы» Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 27 шілдедегі Заңына сәйкес әзірленген әдістемелік ұсынымдарға (Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2021 жылғы 3 тамыздағы No 634 бұйрығына қосымша) сәйкес » (бұдан әрі – Заң) «Білім беру ұйымдарын бағалау критерийлерін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім министрінің 2022 жылғы 5 желтоқсандағы No 48 бұйрығымен (бұдан әрі – Бағалау критерийлері) және Қазақстан Республикасының өзге де нормативтік құқықтық актілері білім беру ұйымдарының білім беру қызметін реттейтін білім беру бағыттары, өзін-өзі бағалау жүргізілді«Ақмола облысы білім басқармасының Ерейментау ауданы бойынша білім бөлімінің Ақсуат ауылының жалпы орта білім беретін мектебі» КММ
2024-2025 оқу жылындағы әкімшілік құрамы:
Туребаева А.П. – мектеп директорының міндетін атқарушы
Скакова Г.Ж –Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары.
ТуребаеваА.П. директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары
Аблай Г.Б. - кәсіподақ комитетінің төрағасы.
Молдабаев Е.Қ. – шаруашылық бөлімінің бастығы.
Хопаш Ж. – мектеп психологы
Әдістемелік ұсынымдар білім беру ұйымдарының өзін-өзі бағалауын ұйымдастыру және өткізу кезінде бірыңғай көзқарас пен ашықтықты қамтамасыз етуге арналған. Оқу қызметін өзін-өзі бағалауды (бұдан әрі - өзін-өзі бағалау) жүргізу кезіндегі негізгі бағыттар мен зерттеу объектілері:
1) білім беру ұйымдарының мақсаты, міндеттері және құндылықтары;
2) оқыту және оқу;
3) білікті қызметкерлердің болуы;
4) қолжетімді білім алу үшін жағдай жасау;
5) білім алушылардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету;
6) тиімді оқытуға ықпал ететін материалдық-техникалық база.
Білім беру ұйымдарының өзін-өзі бағалауы мемлекеттік білім стандартының келесі жалпы талаптарына сәйкестігіне көрсетілетін білім беру қызметтерін талдау арқылы жүзеге асырылады:
1) оқытудың нәтижелеріне бағытталған білім мазмұны;
2) студенттер мен оқушылар үшін оқу жүктемесінің ең жоғары көлемі; 3) білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) дайындық деңгейі;
4) оқу ұзақтығы.
6. Мемлекеттік білім стандартының жалпы талаптарын талдау кезінде Бағалау критерийлері пайдаланылады.
«Ақмола облысы білім басқармасының Ерейментау ауданы бойынша білім бөлімінің Ақсуат ауылының жалпы білім беретін мектебі» КММ салынған жылы: 1969. Жобалық қуаты: 259 орын. Мектеп ғимараты үш қабатты, стандартты.
Мектептің құрылтай құжаттары:
- коммуналдық мемлекеттік мекеме заңды тұлғаны мемлекеттік қайта тіркеу туралы куәлік Ақмола облысы білім басқармасының Ерейментау ауданы бойынша білім бөлімінің Ақсуат ауылының жалпы білім беретін мектебі Ақмола облысы Әділет департаментінің Ақкөл ауданаралық әділет басқармасымен 2021 жылғы 15 қаңтарда берілген;
Мектеп жарғысының мазмұны мен құрылымы «Білім туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 41-бабының талаптарына сәйкес келеді.
- 2014 жылғы 2 қыркүйектегі АП № 0000183 тұрақты жер пайдалану құқығы туралы акт; жер телімінің кадастрлық нөмірі 01-006-011-718 «НПЦзем» РМК Ақмола филиалының Ерейментау аудандық бөлімшесімен дайындалды, жер телімінің көлемі 5,2981 га;
Техникалық төлқұжат 2015 жылғы 09 ақпанда Ақмола облысы бойынша ПВХ РМК Ақмола облыстық филиалының Ерейментау аудандық бөлімімен құрастырылған.
Мектеп келесі заңды және нақты мекенжайда орналасқан:
Қазақстан Республикасы, Ақмола облысы, Ерейментау ауданы, Ақсуат ауылы, Ыбырая Алтынсарин көшесі, 2-ғимарат;
Телефон: 8-716-33-5-38-33.
Электрондық поштаның адресі:aksuat_school@mail.kz
Білім беру ұйымының басшысы: Туребаев А.П. мектеп директорының м.а.
Тел.: 8 771 604 09 76.
Мектепте 81 оқушы бар. Мектепке дейінгі-8, бастауыш мектеп (1-4 сынып) - 38, бастауыш (5-9 сынып) -40, орта (10-11 сынып) -3. Мектеп 5 күндік оқу аптасында, 1 сынып 5 күндік оқу аптасында, 1 ауысымда: барлығы – 19 сынып, 13 сынып комплектісі (1-11 сыныптар) жұмыс істейді. Сабақтың ұзақтығы – 45 минут. Сабақтың басталуы 1 ауысым 8:30
Тиісті құрал-жабдықтар мен өрт сөндіргіштері бар өрт қалқаны бар.
Мұғалімдер мен мектеп қызметкерлерінің санитарлық құжаттары бар, жұмыс істеуге рұқсат бар.
Білім беру мекемесінің мөрлері мен мөрі «Қазақстан Республикасындағы тіл туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 21-бабының талаптарына сәйкес келеді.
Алқалық басқару органдары педагогикалық және әдістемелік кеңестер болып табылады.
Істер тізбесі мектеп директорының 2023 жылғы 27 ақпандағы бұйрығымен бекітілген типтік нысанда құрастырылған және 10 бөлімнен тұрады:
02 – кеңсе қызметкері
03 – директордың оқу-тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасары
04 – директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары
05 - Кітапхана
06 – Бастапқы әскери және технологиялық дайындық
07 – Тұрмыстық бөлік.
08 – Психолог
09 – медбике
10 – шағын орталық
Мектептегі шағын орталықта 1 аралас қазақ тобы жұмыс жасайды, орыс тобы бала санының болмауына байланысты жұмыс істемейді. 5 жастағы бір топ мектепалды –даярлық «А»тобы, Шағын орталықта "Балбөбек" тобы бар: орта (балалардың жасы 3 жас)
Шағын орталық - 1 аралас топ, 4 бала
1 тәрбиеші Кенесова С.Ж., 1 көмекші Альмагамбетова С.Б., қазақша
Мектепалды даярлық тобы - 4 бала, 1 тәрбиеші Амандыкова М.А., қазақша.
Бекітілген Педагог қызметкерлер және оларға теңестірілген адамдар лауазымдарының үлгілік біліктілік сипаттамаларының 4-тармағының талаптарына сәйкес келетін директордың орынбасарларының, педагогикалық қызметкерлердің және мектеп қызметкерлерінің лауазымдық нұсқаулықтары бар, олар атқаратын лауазымына сәйкес директор бекітеді.тапсырысҚазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2009 жылғы 13 шілдедегі N 338 бұйрығы..
2024-2025 оқу жылында «Ақмола облысы білім басқармасының Ерейментау ауданы бойынша білім бөлімінің Ақсуат ауылының жалпы орта білім беретін мектебі» КММ 23 мұғалім жұмыс істейді, 21 штаттық қызметкер.
Әкімшілік аппараты 3 штат бірлігінен тұрады, оның ішінде директор, 2 директордың тәрбие және тәрбие ісі жөніндегі орынбасары.
Директор м.а. «Ақмола облысы білім басқармасының Ерейментау ауданы бойынша білім бөлімінің Ақсуат ауылының жалпы білім беретін мектебі» КММ Туребаева Аружан Парахатовна, Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігімен 2020 жылғы 8 маусымда берілген № 048017540 жеке куәлігі, ЖСН: 860108402315. Жұмыс өтілі – 14 жыл, Жоғары білім. Химия-биология пәнінің мұғалімі, оқытушы-модератор, бірінші санатты
Скакова Гүлзира Жанарисқызы – директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары, педагогикалық жұмыс өтілі 16 жыл 4 ай, лауазымында – 1 жыл 4 ай. Білімі: жоғары. Мамандығы: бастауыш сынып мұғалімі. Санат: мұғалім- зерттеуші
Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары – Туребаева Аружан Парахатқызы, педагогикалық жұмыс өтілі 13 жыл 4 ай, осы лауазымда 4 жыл. Жоғары білім. Химия-биология пәнінің мұғалімі, оқытушы-модератор, бірінші санатты
2024-2025 оқу жылына мектепке 5 мұғалім қабылданды.
Мектеп мұғалімдерінің кәсіби қызметінде, оқушыларды оқыту мен тәрбиелеуде жетістіктері үшін түрлі ынталандырулар бар: 1 мұғалім аудандық кәсіподақ ұйымының алғыс хаттарымен марапатталды.
Оқу-тәрбие процесі мектеп директоры басқаратын әкімшілік-басқару аппаратының басшылығымен жүзеге асырылады. Әкімшілік және басқарушылық персонал туралы мәліметтеркөрсеткіштері 1 кестеде берілген
1-кесте
Жоқ. |
Толық аты-жөні |
Қызмет атауы |
Туған жылы |
Негізгі білім |
Педагогикалық өтілі (жыл) |
Бұл лауазымдағы тәжірибе (жыл) |
1 |
Төребаева Аружан Парахатқызы |
Директор туралы И |
01.08.1986 ж |
Білімі жоғары, Шымкент университеті |
13 жыл, 4 ай |
1 ай |
2 |
Сқақова Гүлзира Жанарисқызы |
Ішкі істер жөніндегі орынбасарының міндетін атқарушы |
19.11.1988 ж |
Білімі жоғары, «Көкше» академиясы |
16 жас, 7 ай |
1 жыл, 4 ай |
2024-2025 оқу жылының басына штаттық оқытушылардың жалпы саны 21 мұғалімді құрады:
2-кесте
Жыл |
Жалпы саны штаттық мұғалімдер |
Барлығы: |
||
Зейнеткерлік жас |
Жоғары білімі бар |
Орта арнаулы білімі бар |
||
2024-2025 жж |
21 |
0 |
14 |
7 |
жоғары білімді педагогтар саны- 14, орта-техникалық білім - 7, педагог-зерттеуші - 3, педагог-эксперт - 1, педагог-модератор - 9, санатсыздар - 8, біліктілік арттыру курсынан - 2024-12, 2023-2, 2022-4, 2 педагог 4 қарашада жұмысқа қабылданды жас мамандар,
Мектеп қызметкерлерімен еңбек шарты жасалған. Негізгі қызмет, жеке құрам, білім алушылардың қозғалысы туралы бұйрықтар жеке бұйрық бланкілерінде жазылады, бұйрықтардың көрсетілген бөлігінде «Еңбек туралы» Қазақстан Республикасы Кодексінің тиісті баптарына, Қазақстан Республикасының Заңына сілтемелер бар. «Білім туралы», жоғары органдардың бұйрықтары. Негізгі қызмет түрлері және жеке құрам бойынша бұйрықтар күнтізбелік жыл ішінде Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2007 жылғы 23 қазандағы № 5 бұйрығының талаптарына сәйкес қазақ және орыс тілдерінде жүргізілетін реттік нөмірленеді. 502 "Бiлiм беру ұйымдары бiлiм беру қызметiнде пайдаланатын қатаң есептiлiк құжаттарының нысандарын бекiту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 20 желтоқсандағы No 111 бұйрығына сәйкес бұйрықтар журналы (негізгі іс-шаралар, білім алушылардың, жеке құрамның қозғалысы бойынша) бар.
«Қатаң есеп беру құжаттарының нысандарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2007 жылғы 23 қазандағы No 502 бұйрығының талаптары бойынша педагогикалық қызметкерлердің жеке құрамын есепке алу кітабы 2013 жылдан бастап жүргізіледі. білім беру ұйымдары оқу қызметінде пайдаланады» кітапты жүргізу кезінде талаптар орындалады.
51-баптың 3-тармағының талаптары («Педагог қызметкері өзінің кәсіби шеберлігін, интеллектуалдық, шығармашылық және жалпы ғылыми деңгейін үнемі жетілдіріп отыруға міндетті».), 37-баптың 4-тармағы («Білім беру ұйымдарының басшы кадрларының, педагогикалық және ғылыми қызметкерлердің біліктілігін арттыру кемінде бес жылда бір рет жүргізіледі) Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңы.
Педагог кадрларды аттестациялаудың 2024-2025 жылдарға арналған перспективалық жоспары бар, аттестаттау комиссиясы және педагогикалық ұжым қызметінің нәтижелерін талдау үшін сараптау тобы құрылып, оны мектеп директорының м.а. Туребаев А.П. Аттестаттау комиссиясының жұмыс жоспарына аттестатталушылар үшін ашық сабақтарға қатысу және жұмыс сабақтарына қатысу кіреді.
Растау және біліктілік санатын беру туралы куәліктерді беру журналы жүргізіледі.
Мекемеде 2024-2025 оқу жылында 13 кабинет бар. Қазіргі таңда мектепте 81 оқушы білім алды.
6-кесте
Білім беру ұйымы бойынша оқушылардың жалпы саны
Оқу жылдары |
1-4 сыныптар |
5-9 сыныптар |
10 сынып |
Барлығы оқуда |
2024-2025 жж |
38 |
40 |
3 |
78 |
Әлеуметтік осал балалардың саны
7-кесте
Санаттар |
қамқоршылықта |
мүгедек балалар |
табысы аз |
жетімдер |
жұмыс істемейтін |
көп балалы отбасылар |
2024-2025 оқу жылы |
0 |
0 |
13 |
0 |
0 |
30 |
Мектепте Жалпыға бірдей білім беру папкасы бар, онда келесі құжаттар бар: жалпыға бірдей білім беруді ұйымдастыру бойынша жұмыс жоспары, әлеуметтік паспорт (мүгедектердің тізімдері, 0-ден 18 жасқа дейінгі балалардың тізімдері, 0-ден 7 жасқа дейінгі балалардың тізімі, Сынып бойынша еңбекақы, оқушылардың ұлттық құрамы, еңбекпен қамту Жыл бойы мұғалімдер папкаға түзетулер енгізеді.
Жеке істердің саны сыныптардағы оқушылар санына сәйкес келеді.Әрбір жеке істің алфавиттік оқушы кітапшадағы нөмірге сәйкес нөмірі болады. Қолданыстағы жеке істердегі құжаттар тізбесі Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2007 жылғы 23 қазандағы No 502 «Білім беру ұйымдарында білім беру ұйымдарында қолданылатын қатаң есептілік құжаттарының нысандарын бекіту туралы» бұйрығының талаптарына сәйкес келеді. іс-шаралар». Әр сыныптың жеке файлдары қалтада және әрбір студент үшін жеке файл қалтасында болады.
Оқушылардың жеке істерін 1-4 сыныптарда бастауыш сынып мұғалімдері, 5-10 сыныптарда сынып жетекшілері жүргізеді. Оқушылардың жеке істерінің жағдайы оқу жылы ішінде екі рет тексеріледі. Титулдық беттер мен жеке істердегі ақпарат екі тілде сақталады.
Негізгі орта және жалпы орта білім берудің оқу бағдарламаларын меңгеру білім алушыларды міндетті қорытынды аттестаттаудан өткізумен аяқталады: 9 және 11-сынып оқушылары үшін қорытынды емтихандар. Прогресстің тұрақты мониторингін жүргізу тәртібі,
Емтихандардың, консультациялардың, жұмыс хаттамаларының кестелері және қорытынды бағалардың жиынтық парағы бар.
Әліппе кітабы оқушылардың жазбалары шілтерленген, нөмірленген және тігілген, бет-бет нөмірленген, директордың қолы қойылған және мектеп мөрімен бекітілген (80 бет). Әліппе кітабы 2017 жылдың 10 қаңтарында басталды. Алфавиттік кітаптағы оқушылардың тізімдері мектептегі оқушылар тізімімен сәйкес келеді. Білім алушыларды қабылдау және ауыстыру Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 19 қаңтардағы № 127 «Бастауыш, негізгі білім берудің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарына оқуға қабылдаудың үлгілік қағидаларын бекіту туралы» Қаулысының талаптарына сәйкес келеді. орта және жалпы орта білім».
Бланкілерді тіркеу және беру кітабы Негізгі мектепті бітіргені туралы куәліктер сақталады. Ол 2004 жылы 17 маусымда ашылған, шілтерленген және нөмірленген (120 бет). Жазбалар жүргізілуде, барлық қолдар бар, барлық жолдар толтырылған.
Аттестат беру кітабы және орта білім беру нысандары сәйкес жүргізіледі. Ол 2010 жылы басталып, шілтерленген және нөмірленген. Қатаң есеп беру құжаттарының кірісі мен шығысының есебі жүргізіледі. Бағалардың жазбалары, құжаттар сериясы жүргізіледі, барлық қолдар бар, барлық жолдар толтырылады. 2021-2022 оқу жылындағы соңғы шығару жазбасы. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2007 жылғы 23 қазандағы «Білім беру ұйымдарының білім беру қызметінде пайдаланатын қатаң есептілік құжаттарының нысандарын бекіту туралы» No502 бұйрығының талаптары орындалды.
Мектепте есеп кітапшасы жүргізіледі. Ол 2016 жылы іске қосылды. Қатаң есептілік құжаттарының (парақшаларының) түсуі туралы есеп жүргізіледі. Жазбалар мен қолдар мұқият сақталады. Нөмірленген, шілтерленген және мөрленген.
4. Оқу-әдістемелік жұмыс.
«Ақмола облысы білім басқармасының Ерейментау ауданы бойынша білім бөлімінің Ақсуат ауылының жалпы білім беретін мектебі» КММ жұмыс оқу жоспары құрастырылды.мынадай нормативтік құжаттар негізінде: «Білім берудің барлық деңгейлеріндегі мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығы (бұдан әрі – Мемлекеттік білім беру стандарттары) ) ((28.08.2020 ж. № 372 өзгертулер мен толықтырулармен) https: //adilet.zan.kz/rus/docs/V1800017669;
«Жалпы білім беретін ұйымдарға арналған жалпы білім беретін пәндер бойынша үлгілік оқу бағдарламаларын, таңдау курстары мен таңдау пәндерін бекіту туралы» (Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығы (27 қарашадағы өзгертулер мен толықтырулар) , 2020 ж. № 496) https://adilet .zan.kz/rus/docs/V1300008424;
Жұмыс оқу жоспары «Ақмола облысы білім басқармасының Ерейментау ауданының білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің басшысымен келісілген мектеп директорымен құрастырылды және бекітілді.
Жұмыс оқу жоспарында жалпы апталық және жылдық сағаттар көрсетіледі. Бастауыш жұмыс оқу бағдарламасы, негізгі орта және жалпы орта білім толық меңгерген.
Шағын орталықтың оқу бағдарламасы негізінде әзірленді 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартының негізінде (06.05.2020 ж. редакцияда); мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы 2016 жылғы 12 тамыздағы № 499 (03.03.2020 ж. редакцияны қараңыз); Қазақстан Республикасының 2012 жылғы 20 желтоқсандағы No 557 (12.05.2020 ж. № 195 редакциясы) мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарлары Қазақстан Республикасының 2012.02.20.
Мектепке дейінгі дайындықтың оқу бағдарламасы 2018 жылғы 31 қазандағы No 604 Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты негізінде әзірленді (06.05.2020 ж. редакция); мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы 2016 жылғы 12 тамыздағы № 499 (03.03.2020 ж. редакцияны қараңыз); Қазақстан Республикасының 2012 жылғы 20 желтоқсандағы No 557 (12.05.2020 ж. N 195 редакциясы) мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарлары.
.
5.Әдістемелік қызмет
Мектептің әдістемелік қызметінің құрылымына әдістемелік кеңес кіреді (әрқайсысы 4-5 баллдан тұратын 7 отырыс бар жұмыс жоспары бар). Мектептің әдістемелік кеңесінің құрамына директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары және мектептің әдістемелік бірлестік жетекшілері кіреді.
Мынадай әдістемелік бірлестіктер жұмыс істейді: бастауыш сынып мұғалімдерінің МО, гуманитарлық пәндер мұғалімдерінің МО, жаратылыстану-математика мұғалімдерінің МО, сынып жетекшілерінің МО (мектепке МО жетекшілерін тағайындау туралы бұйрық бар)
8-кесте
Әдістемелік бірлестік |
Жетекші |
Біліктілік санаты |
МО гуманитарлық циклі |
Алданыш Еркежан |
Мұғалім – модератор |
Бастауыш сынып мұғалімдерінің МО |
Кейм Виктория Станиславна |
Мұғалім – модератор |
Сынып жетекшілерінің МО |
Төребаева Аружан Парахатқызы |
Мұғалім – модератор |
Жаратылыстану-математикалық циклдің МО |
Самархан Ерхуат |
Мұғалім-модератор |
Эстетикалық объектілердің МО |
Хопаш Жайнагүл |
Мұғалім-модератор |
Мектептің әдістемелік тақырыбы: «Сабақ сапасына қойылатын заманауи талаптар – білім беру мазмұнын жаңарту бойынша нұсқаулық».
Әдістемелік бірлестіктердің негізгі міндеті – мұғалімдердің педагогикалық шеберлігін арттыруда мұғалімдерге көмек көрсету. Әрбір әдістемелік бірлестікте мектептің әдістемелік жұмысының тақырыбы мен мақсатына сәйкес жылдық жұмыс жоспары бар. Мектеп әдістемелік бірлестіктерінің мәжілістерінде келесі мәселелер талқыланады:
Әдістемелік бірлестіктердің мәжілістерінде жаңа технологияларды зерделеу мен қолдану мәселелері талқыланып, студенттердің денсаулығын сақтау мәселелеріне көп көңіл бөлінді, тесттердің, емтихандардың және басқа оқу материалдарының мәтіндері мен тапсырмалары зерттеліп, бекітілді. Мұғалімдер мен мектеп әкімшілігі ақпараттық технологияларды оқу үдерісіне енгізуге үлкен көңіл бөлуде. Мұғалімдер ақпараттық-коммуникациялық технологияларды сабақтың әртүрлі кезеңдерінде қолданады: жаңа материалды түсіндіруде, меңгергендерін бекітуде, үй тапсырмасын тексеруде, бақылау жұмыстарын жүргізуде, өзіндік жұмыстарды орындауда. Мұғалімдер өз жұмысында пайдаланады:
6. Оқушылардың білім сапасы мен үлгерімін бақылау
сыныптар |
1-тоқсан соңындағы оқушылар саны |
үздік оқушылар |
жақсы оқитындар |
Үлгерімі төмен |
% сапа |
үлгерімі % |
2 сынып |
4 |
3 |
4 |
5 |
58 |
100 |
3 сынып |
12 |
1 |
1 |
5 |
29 |
100 |
4 сынып |
7 |
2 |
5 |
4 |
64 |
100 |
5 сынып |
8 |
1 |
6 |
1 |
88 |
100 |
6 сынып |
8 |
0 |
3 |
3 |
50 |
100 |
7 сынып |
10 |
0 |
3 |
3 |
50 |
100 |
8 сынып |
6 |
1 |
5 |
2 |
75 |
100 |
9 сынып |
7 |
0 |
4 |
1 |
80 |
100 |
11 сынып |
3 |
0 |
3 |
0 |
100 |
100 |
9-кесте
Мектептегі тәрбие жұмысы 2024-2025 оқу жылына арналған тәрбие жұмысының жоспары бойынша жүргізіледі.
Тәрбие жұмысының мақсаты: «Өзін-өзі тануға, өзін-өзі тәрбиелеуге, өзін-өзі жетілдіруге және өзін-өзі басқаруға қабілетті тұлға тәрбиелеу»
Сынып жетекшілерінің 2024–2025 оқу жылына арналған жұмысы оқу-тәрбие жұмысын жоспарлау кезінде бірыңғай талаптарды сақтау және жүзеге асыру бағытында жүргізіледі. Сынып жетекшісінің папкалары мен сынып жетекшілерінің тәрбие жұмысының жоспары мектеп директорымен бекітіліп, директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасарымен тексерілді.
Құжаттаманы жүргізу нормативтік құжаттар тізбесіне және мектеп іс қағаздарын жүргізуге қойылатын талаптарға сәйкес жүргізіледі. Үйірме жұмыстарының жоспарлары мен кестелері бар. Үйірмелердің жалпы саны 3 және секциялар 2 (волейбол және баскетбол) және 3 клуб жұмыс жасайды.
Сыныптан тыс жұмыстар бойынша материалдар: сценарийлер, іс-шаралар әзірлемелері, талдаулар, өткізілген іс-шаралар туралы анықтамалар мектептің тәрбие жұмысының бағыттары бойынша папкаларға жинақталады.
Мектептің өзін-өзі басқаруына аға тәлімгер Альмагамбетова Диана Ерболовна жетекшілік етеді. Білімі: орта арнаулы, Тараз Ғасыр колледжін бастауыш сынып мұғалімі мамандығы бойынша бітірген. Мектепте «Жасқыран», «Жасұлан» балалар мен жасөспірімдер ұйымы бар.
Мектепте әлеуметтік мұғалім жоқ.
Мектеп оқушылары мектептің қоғамдық өміріне белсене қатысады, облыстық олимпиадаларға, пікірсайыс турнирлеріне, спорттық жарыстарға қатысады. Балалардың жетістіктерін растайтын нәтижелер: аудандық, облыстық спартакиадаға қатысқаны үшін ғана сертификаттар мен алғыс хаттар бар. Ата-аналар оқушыларды тәрбиелеу және дамыту процесіне қатысады. Мектепте 1-11 сыныптардың ата-аналары кіретін ата-аналар комитеті бар және жалпы мектептік ата-аналар комитетінің жұмыс жоспары бар.
Мектептегі оқу-тәрбие жұмысын директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары, осы қызметте 4 жыл еңбек өтілі Аружан Парахатқызы Туребаева үйлестіреді. Білімі – жоғары. Сынып жетекшілері тәрбие жұмысын жоспар және оның негізгі бағыттары бойынша жүргізеді. Сынып жетекшілерінің МО құрамына 13 сынып жетекшілері кіреді, оның ішінде: 12 тәжірибелі, 3 жас сынып жетекшілері.
Сынып жетекшілері мектеп құжаттамасын жүргізеді: электронды журнал, оқу-тәрбие жұмысының жоспары, оқушылардың жеке істері, жеке даму карталары, ата-аналар жиналысының хаттамалары, оқушылардың күнделіктері, оқу іс-әрекеттерінің әзірлемелері бар папкалар, сыныптағы әлеуметтік-психологиялық зерттеулердің нәтижелері. .
Оқу процесін ұйымдастыру үшін мектепте 18 кабинет бар.
Мектеп үй-жайлары мен техникалық құралдар туралы ақпарат
10-кесте
Жалпы ауданы |
2475,3 м2 |
Жұмыс аймағы |
2496,2 м2 |
Оқу кабинеттерінің саны |
18 |
Зертханалар |
1 |
Оқу кабинеттері мен зертханалардың жалпы ауданы |
781.2 |
Оқу кабинеттерінің саны |
18 |
Медициналық кабинет |
1 |
ойын алаңы |
1 |
оқу шеберханалары (ағаш өңдеу, еңбек қызметтері) |
1 |
Асхана |
1 |
оқу зертханалары |
1 |
мультимедиялық шкаф |
5 |
математика кабинеті |
1 |
химия және физика кабинеті |
2 |
интерактивті тақталар |
4 |
асхана |
1 |
Барлық орналасқан кеңселердің жалпы ауданы 781,2 ш.м. Бір оқушыға шаққандағы оқыту алаңы (бір ауысыммен жұмыс істегенде) 7,2 м2 құрайды.
Аумағы 146,9 м2 спорт залы, қыздар мен ұлдарға арналған киім ауыстыратын бөлмелері, футбол алаңы мен гимнастика қалашығы бар.
11-кесте
Спорт залының материалдық-техникалық базасы:
№ б |
Материалдық-техникалық жабдықтау объектілері мен құралдарының атауы |
Қол жетімді (саны) |
1 |
Гимнастикалық қабырға |
12 |
2 |
Гимнастикалық арқалық |
1 |
4 |
Гимнастикалық орындық |
3 |
5 |
Гимнастикалық шеңбер |
10 |
6 |
Сақиналары бар баскетбол тақталары |
2 |
7 |
Волейбол торы |
1 |
8 |
Теннис үстелі |
1 |
9 |
Теннис торы |
1 |
10 |
Арқанмен секіру |
15 |
11 |
Шаңғылар (жұп) |
10 |
12 |
Граната |
5 |
13 |
Шәйнектер |
2 |
14 |
Шатыр |
4 |
15 |
Ұйқыға арналған сөмке |
4 |
16 |
Гимнастикалық ешкі |
1 |
17 |
Гимнастикалық ат |
1 |
18 |
Доп лақтыру |
3 |
12-кесте
Оқу шеберханасы келесі жабдықтармен жабдықталған:
Жоқ. |
Аты |
Жиындар саны |
1 |
Металл өңдеу үстелі |
1 |
2 |
Ағаш токарь |
1 |
3 |
Тегістеу машинасы |
1 |
4 |
Бұрғылау машинасы |
1 |
5 |
NSD фрезерлік станок |
1 |
Мектепте өрт дабылы орнатылған.Мектепте 32 орындық асхана бар. Тамақтану нысаны мектеп оқушыларын ыстық тамақпен қамтамасыз ету үшін қажетті құрал-жабдықтармен жабдықталған: электр плитасы - (1 дана), су жылытқышы - (1 дана), тоңазытқыш - (2 дана), мұздатқыш - (1 дана), асхана үстелдері - 8 дана, орындықтар – 32 ., асхана қызметкерлері – 2 адам, аспаз Байрамова Людмила .
1-11 сынып оқушылары тамақпен қамтамасыз етілген. 1-4 сынып оқушылары тегін ыстық тамақпен 100% қамтамасыз етілген. Тамақтану бөлімі бірінші қабатта орналасқан. Өндіріс үстелдерінің қақпақтары бар. Қабылдау журналы күнделікті жазбалармен бірге сақталады. Ыдыс-аяқтың жеткілікті саны бар, кесетін тақталар мен пышақтар белгіленген. Азық-түлік сақтауға арналған шкафтар бар; тамақ өнімдерінің сапасы мен қауіпсіздігін растайтын құжаттар. Қоғамдық тамақтандыру бөлімінің өндірістік үй-жайлары тазалықта ұсталады. Ылғал тазалау дезинфекциялық құралдарды қолдану арқылы күн сайын жүргізіледі.
Оқушыларға медициналық көмектің қолжетімділігі. Мектепте 1 медбике орны бар, ол Ерейментау аудандық ауруханасы жанындағы КГП-ға жатады. Мейірбике – Гымынбек Бақытжан, білімі – орта мейірбике ісі, жалпы еңбек өтілі – 3 жыл осы мектепте – 1 жыл, біліктілік санаты жоқ.
Медициналық кабинет лицензиясы бар (30.12.2016 ж. № 16020117), ол Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2016 жылғы 30 желтоқсандағы бұйрығымен бекітілген лицензиялау үшін білім беру қызметіне қойылатын біліктілік талаптарының 3/17 тармағына сәйкес келеді. 17.06.2015 No 391 бұйрығымен өзгерістер мен толықтырулар енгізілді. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 11 наурыздағы No 194.
Мектепте 1 оқу зертханасы бар, химия және физика бойынша электронды оқулықтар бар. Химия, физика, биология сабақтарында зертханалық жұмыстар қолданыстағы зертханалық құрал-жабдықтарды пайдалана отырып, виртуалды зертханалық және практикалық жұмыстар жүргізіледі. Зертханалық жұмыстар күнтізбелік жоспарлау бойынша жүргізіледі.
13-кесте
Физика кабинетінің жабдықтарының тізімі:
Жоқ. |
Аты |
Жиындар саны |
1 |
Цилиндр (менц). |
1 |
2 |
Кубок. |
1 |
3 |
Жіп. |
1 |
4 |
Ыдыстарды құю. |
1 |
5 |
Төгілген денелер (гайка, резеңке таспа). |
1 |
6 |
Шағын денелер жиынтығы (түйіршіктер, шарлар) |
1 |
7 |
Арық, болттар, гайкалар. |
1 |
8 |
Рычагты таразылар. |
1 |
9 |
Шағын салмақтар. |
1 |
10 |
Жолақ (параллепипидті пішін). |
1 |
11 |
Динамометр |
1 |
12 |
100 г салмақ жинағы. |
1 |
13 |
Муфталары, шпатель және сақинасы бар штатив. |
1 |
14 |
Кеме. |
1 |
15 |
Мензурка. |
1 |
16 |
Пробиркалар. |
1 |
17 |
Масштаб жолағы. |
1 |
18 |
Басқарма. |
1 |
19 |
Ағаш блок. |
1 |
20 |
Калориметр. |
1 |
21 |
Амперметр. |
1 |
22 |
Вольтметр. |
1 |
Зертханалық жұмыстарды оқушылар демонстрациялық және виртуалды түрде орындайды, өйткені электронды оқулықтар бар. Зертханалық жұмыстар үшін жұмыс дәптері бар. Қауіпсіздік журналы бар.
Баланста Мектепте 5 интерактивті тақта, 3 проектор, принтер, 2 D-Link модемі, 28 компьютер бар, оның ішінде 2010-2016 жылғы 28 компьютер оқу процесінде пайдаланылуда, 25-і жергілікті желі арқылы интернетке қосылған 5-11 сынып оқушыларының саны – 43 оқушы, 4 оқушыға 1 компьютер.
Мектепте жалпы ауданы бар кітапхана бар 18 м2 кітапхана жұмысын кітапханашы Джумашева Гулсара Рахмановна ұйымдастырады. Арнайы орта білімі, еңбек өтілі 7,3 жыл. Кітапхананың жұмыс уақыты күн сайын сағат 09.00-ден 13.00-ге дейін. Кітапхананы пайдаланушылар саны – 107. Кітапхана жұмысының жоспары бар. Көрмелер, оқырмандар конференциялары, мәдени-ағарту әдебиеттері (10.09.10 ж. бастап), көркем әдебиет қорына түгендеу кітаптары, шот-фактуралар папкалары, оқулықтарды есепке алу кітабы, оқулықтарды есепке алу журналы, нормативтік құжаттармен қамтамасыз ету жоспары әзірленген. Жалпы кітап қоры 12 851, оның ішінде қазақ тілінде 5 441, орыс тілінде 7 449, мектеп оқулығы 5 121, оқырмандар саны 119, 852 қаралу, 1658 кітап шығарылған, 116 электронды кітап.
16-кесте
Кітап қорын 3 жылға толықтыру
оқу жылы |
Оқу-әдістемелік әдебиеттер |
Фантастика |
Барлығы |
Сома теңгемен |
||||||
Барлығы |
Қазақша |
Орыс тілінде |
Барлығы |
Қазақша |
Орыс тілінде |
Барлығы |
Қазақша |
Орыс тілінде..тіл. |
||
2021-2022 |
276 |
180 |
93 |
10042 |
3564 |
6389 |
12382 |
3744 |
6482 |
|
2022-2023 |
140 |
91 |
35 |
10113 |
3564 |
6389 |
12583 |
5068 |
7348 |
|
2023-2024 |
190 |
122 |
68 |
78 |
53 |
25 |
268 |
175 |
93 |
|
1-4 сыныптар
Жоқ. |
Элемент аты |
Сабақтар |
|||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
||||||
Оқушылар саны
|
Оқулықтар саны |
Оқушылар саны
|
Оқулықтар саны |
Оқушылар саны
|
Оқулықтар саны |
Оқушылар саны
|
Оқулықтар саны |
||
1 |
Қазақ тілі |
15 |
15 |
11 |
11 |
14 |
14 |
10 |
10 |
2 |
орыс тілі |
|
11 |
14 |
10 |
||||
3 |
Сауат ашуға үйрету |
15 |
|
|
|
||||
4 |
Туған сөз |
|
|
|
|
||||
5 |
Математика |
15 |
11 |
14 |
10 |
||||
6 |
Әлемді зерттеу |
15 |
11 |
14 |
10 |
||||
7 |
Музыка |
15 |
11 |
14 |
10 |
||||
8 |
Өзін-өзі тану |
15 |
11 |
14 |
10 |
||||
9 |
Ағылшын тілі |
15 |
11 |
14 |
10 |
||||
10 |
бейнелеу өнері |
|
11 |
14 |
10 |
||||
11 |
Көркем шығарма |
15 |
|
|
|
||||
12 |
Жаратылыстану |
15 |
|
|
|
||||
13 |
Еңбек тәрбиесі |
|
11 |
14 |
10 |
||||
14 |
Әдеби оқу |
|
11 |
14 |
10 |
||||
15 |
Жетіспейтін оқулықтар саны |
|
- |
|
|
|
|
|
|
5-9 сыныптар
Элемент аты |
Сабақтар |
|||||||||
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
||||||
Оқушылар саны
|
Оқулықтар саны |
Оқушылар саны
|
Оқулықтар саны |
Оқушылар саны
|
Оқулықтар саны |
Оқушылар саны
|
Оқулықтар саны |
Оқушылар саны
|
Оқулықтар саны |
|
Қазақ тілі |
11 |
11 |
11 |
11 |
10 |
10 |
5 |
5 |
8 |
8 |
орыс тілі |
11 |
11 |
|
10 |
|
5 |
|
8 |
||
Қазақстан тарихы |
11 |
11 |
|
10 |
|
5 |
|
8 |
||
Дүниежүзілік тарих |
|
11 |
|
10 |
|
5 |
|
8 |
||
Қазақ әдебиеті |
11 |
11 |
|
10 |
|
5 |
|
8 |
||
орыс әдебиеті |
11 |
11 |
|
10 |
|
5 |
|
8 |
||
Математика |
11 |
11 |
|
|
|
|
|
|
||
Технология |
11 |
11 |
|
10 |
|
5 |
|
8 |
||
Музыка |
11 |
11 |
|
10 |
|
5 |
|
|
||
бейнелеу өнері |
11 |
11 |
|
|
|
|
|
|
||
Өзін-өзі тану |
11 |
11 |
|
10 |
|
5 |
|
8 |
||
Ағылшын тілі |
11 |
11 |
|
10 |
|
5 |
|
8 |
||
Информатика |
11 |
11 |
|
10 |
|
5 |
|
8 |
||
Жаратылыстану |
11 |
|
|
|
|
|
|
|
||
География |
|
11 |
|
10 |
|
5 |
|
8 |
||
Алгебра |
|
|
|
10 |
|
5 |
|
8 |
||
Геометрия |
|
|
|
10 |
|
5 |
|
8 |
||
Биология |
|
11 |
|
10 |
|
5 |
|
8 |
||
Физика |
|
|
|
10 |
|
5 |
|
8 |
||
Химия |
|
|
|
|
|
5 |
|
8 |
||
Сурет салу |
|
|
|
|
|
|
|
8 |
||
Дінтану |
|
|
|
|
|
|
|
8 |
||
Адам. Дұрыс |
|
|
|
|
|
|
|
8 |
||
Жетіспейтін оқулықтар саны |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10-11 сыныптар
Элемент аты |
|
|
|||
10 сынып |
11 сынып |
|
|||
Оқушылар саны
|
Оқулықтар саны |
Оқушылар саны
|
Оқулықтар саны |
|
|
Қазақ тілі |
|
|
5 |
5 |
|
орыс тілі |
|
5 |
|
||
Қазақстан тарихы |
|
5 |
|
||
Дүниежүзілік тарих |
|
5 |
|
||
Қазақ әдебиеті |
|
5 |
|
||
орыс әдебиеті |
|
5 |
|
||
Математика |
|
|
|
||
Технология |
|
5 |
|
||
Музыка |
|
|
|
||
бейнелеу өнері |
|
|
|
||
Өзін-өзі тану |
|
5 |
|
||
Ағылшын тілі |
|
5 |
|
||
Информатика |
|
5 |
|
||
Жаратылыстану |
|
|
|
||
География |
|
5 |
|
||
Алгебра |
|
5 |
|
||
Геометрия |
|
5 |
|
||
Биология |
|
5 |
|
||
Физика |
|
5 |
|
||
Химия |
|
5 |
|
||
Сурет салу |
|
|
|
||
Дінтану |
|
|
|
||
Адам. Дұрыс |
|
5 |
|
||
NVP |
|
|
5 |
|
|
Жетіспейтін оқулықтар саны |
|
|
|
|
Оқушыларды оқулықтармен қамтамасыз ету 98,8%, қарыз алу арқылы уақытша пайдалануға байланысты 1,2% басқа мектептерден оқулықтарды беру актісі бар. Жалпы 100% қауіпсіздік. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2015 жылғы 17 маусымдағы No 391 бұйрығымен бекітілген «Білім беру қызметіне қойылатын біліктілік талаптарының» 16-тармағының талаптары орындалды, оған сәйкес білім берудің оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдары Жалпы орта білім беру ұйымдарында білім алушылардың контингентіне қатысты, оның ішінде оқыту тілі бойынша, толық оқу мерзіміне арналған оқу әдебиеті қоры, мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарына сәйкес оқу-әдістемелік кешендері және цифрлық білім беру ресурстары болуы тиіс. Қазақстан Республикасы және негізгі орта және жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарлары.
Білім сапасы
Барлығы:
2024/2025 оқу жылына арналған тапсырмалар
Мақсат: оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыруға ықпал ететін, олардың кәсіби өзін-өзі анықтау қабілетін қамтамасыз ететін, білім алушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыруға ықпал ететін қолайлы, қауіпсіз білім беру ортасын ұйымдастыру арқылы білім беру сапасын арттыруға жағдай жасау. мұғалімдердің пәндік-әдістемелік құзыреттілігін дамыту арқылы өнімді оқу-танымдық және әлеуметтік маңызы бар іс-шаралар.
Міндеттер:
11. Қорытындылар мен ұсыныстар
Білім беру қызметінің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарының талаптарына сәйкестігін жан-жақты талдау негізінде комиссия:
«Ақмола облысы білім басқармасының Ерейментау ауданы бойынша білім бөлімінің Ақсуат ауылының жалпы білім беретін мектебі» КММ-нің оқу қызметімемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартының талаптарына сәйкес келеді.
Комиссия төрағасы ________________ Туребаева А.П.
Комиссия мүшелері: ________________ Скакова Г.Ж
________________ Аблай Г.Б.
________________ Молдабаев Е.Қ.
________________Хопаш Ж
М.П. 2024 жылғы 6 қараша.