Қазақстан Республикасы |
Қазақстан Республикасы |
Бөбек жасындағы балаларға арналған мектепке дейінгі
тәрбие мен оқытудың жұмыс оқу жоспары
Рет № |
Ұйымдастырылған іс-әрекет* |
Жас топтары |
кіші топ (2 жастағы балалар) |
||
1 |
Дене шынықтыру |
аптасына үш рет |
Дене шынықтыру** |
күн сайын |
|
2 |
Сөйлеуді дамыту және көркем әдебиет |
күн сайын |
3 |
Сенсорика |
күн сайын |
4 |
Қоршаған ортамен таныстыру |
күн сайын |
5 |
Сурет салу |
күн сайын |
Мүсіндеу |
күн сайын |
|
Жапсыру |
күн сайын |
|
Құрастыру |
күн сайын |
|
6 |
Музыка |
аптасына бір рет |
Музыка*** |
күн сайын |
Ескерту:
* Ұйымдастырылған іс-әрекет - Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің міндетін атқарушының 2016 жылғы 12 тамыздағы № 499 бұйрығымен бекітілген «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың Үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 14235 болып тіркелген) мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың Үлгілік оқу бағдарламасының мазмұнын, соның ішінде мектепке дейінгі ұйымның жұмыс бағытын ескере отырып, балаларды қазақ халқының ұлттық құндылықтарына, отбасылық құндылықтарға, патриоттық сезімге, Отанға деген сүйіспеншілікке, мәдени-әлеуметттік нормаларға баулу, қауіпсіз мінез-құлық қағидаларын қалыптастыру бойынша міндеттерді іске асыру үшін күні бойы педагогтің ойын түріндегі түрлі балалар әрекеті (ойын, қимыл, танымдық, шығармашылық, зерттеу, еңбек, дербес) арқылы ұйымдастыратын кіріктірілген сабағы.
** Мектеп жасына дейінгі балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, күні бойы балалардың физикалық белсенділігіне уақыт бөлінеді.
***Мемлекеттік тілді меңгерту мақсатында күні бойы режимдік сәттерде Үлгілік оқу бағдарламасында айқындалған сөздік минимумды үйрету, түрлі балалар әрекетінде тәрбиеленушілердің ауызекі байланыстырып сөйлеуін дамыту, сондай-ақ қазақ халқының мәдениетімен, салттары мен дәстүрлерімен таныстыру, белсенді сөздікті байыту, сөздік нормаларды, мәдениетті қарым-қатынасты игерту ұсынылады.
**** Балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, күні бойы музыканы тыңдау, ән айту, әндерді жаттату, импровизация, ырғақты-музыкалық қимылдар, шулы балалар аспаптарында ойнау және басқа да музыкалық әрекеттерге уақыт бөлінеді.
Қазақстан Республикасы |
Қазақстан Республикасы |
Сөйлеу тілінің бұзылыстары бар
Мектеп жасына дейінгі балаларға арналған
мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың
жұмыс оқу жоспары
Рет № |
Ұйымдастырылған іс-әрекет* |
Жас топтары |
ортаңғы топ (3 жастағы балалар) |
||
1 |
Дене шынықтыру |
аптасына үш рет |
Дене шынықтыру** |
күн сайын |
|
2 |
Сөйлеуді дамыту және көркем әдебиет |
күн сайын |
Қазақ тілі |
аптасына бір рет |
|
Қазақ тілі *** |
күн сайын |
|
3 |
Математика негіздері |
күн сайын |
4 |
Қоршаған ортамен таныстыру |
күн сайын |
5 |
Сурет салу |
күн сайын |
Мүсіндеу |
||
Жапсыру |
||
Құрастыру |
||
6 |
Музыка |
аптасына бір рет |
Музыка**** |
күн сайын |
Ескерту:
* Ұйымдастырылған іс-әрекет - Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің міндетін атқарушының 2016 жылғы 12 тамыздағы № 499 бұйрығымен бекітілген «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың Үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 14235 болып тіркелген) мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың Үлгілік оқу бағдарламасының мазмұнын, соның ішінде мектепке дейінгі ұйымның жұмыс бағытын ескере отырып, балаларды қазақ халқының ұлттық құндылықтарына, отбасылық құндылықтарға, патриоттық сезімге, Отанға деген сүйіспеншілікке, мәдени-әлеуметттік нормаларға баулу, қауіпсіз мінез-құлық қағидаларын қалыптастыру бойынша міндеттерді іске асыру үшін күні бойы педагогтің ойын түріндегі түрлі балалар әрекеті (ойын, қимыл, танымдық, шығармашылық, зерттеу, еңбек, дербес) арқылы ұйымдастыратын кіріктірілген сабағы.
** Мектеп жасына дейінгі балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, күні бойы балалардың физикалық белсенділігіне уақыт бөлінеді.
***Мемлекеттік тілді меңгерту мақсатында күні бойы режимдік сәттерде Үлгілік оқу бағдарламасында айқындалған сөздік минимумды үйрету, түрлі балалар әрекетінде тәрбиеленушілердің ауызекі байланыстырып сөйлеуін дамыту, сондай-ақ қазақ халқының мәдениетімен, салттары мен дәстүрлерімен таныстыру, белсенді сөздікті байыту, сөздік нормаларды, мәдениетті қарым-қатынасты игерту ұсынылады.
**** Балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, күні бойы музыканы тыңдау, ән айту, әндерді жаттату, импровизация, ырғақты-музыкалық қимылдар, шулы балалар аспаптарында ойнау және басқа да музыкалық әрекеттерге уақыт бөлінеді.
Қазақстан Республикасы |
Қазақстан Республикасы |
Мектеп жасына дейінгі балаларға арналған
мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың
жұмыс оқу жоспары
Рет № |
Ұйымдастырылған іс-әрекет* |
Жас топтары |
ересек топ (4 жастағы балалар) |
||
1 |
Дене шынықтыру |
аптасына үш рет |
Дене шынықтыру** |
күн сайын |
|
2 |
Сөйлеуді дамыту және көркем әдебиет |
күн сайын |
Қазақ тілі |
аптасына бір рет |
|
Қазақ тілі *** |
күн сайын |
|
3 |
Математика негіздері |
күн сайын |
4 |
Қоршаған ортамен таныстыру |
күн сайын |
5 |
Сурет салу |
күн сайын |
Мүсіндеу |
||
Жапсыру |
||
Құрастыру |
||
6 |
Музыка |
аптасына екі рет |
Музыка**** |
күн сайын |
Ескерту:
* Ұйымдастырылған іс-әрекет - Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің міндетін атқарушының 2016 жылғы 12 тамыздағы № 499 бұйрығымен бекітілген «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың Үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 14235 болып тіркелген) мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың Үлгілік оқу бағдарламасының мазмұнын, соның ішінде мектепке дейінгі ұйымның жұмыс бағытын ескере отырып, балаларды қазақ халқының ұлттық құндылықтарына, отбасылық құндылықтарға, патриоттық сезімге, Отанға деген сүйіспеншілікке, мәдени-әлеуметттік нормаларға баулу, қауіпсіз мінез-құлық қағидаларын қалыптастыру бойынша міндеттерді іске асыру үшін күні бойы педагогтің ойын түріндегі түрлі балалар әрекеті (ойын, қимыл, танымдық, шығармашылық, зерттеу, еңбек, дербес) арқылы ұйымдастыратын кіріктірілген сабағы.
** Мектеп жасына дейінгі балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, күні бойы балалардың физикалық белсенділігіне уақыт бөлінеді.
***Мемлекеттік тілді меңгерту мақсатында күні бойы режимдік сәттерде Үлгілік оқу бағдарламасында айқындалған сөздік минимумды үйрету, түрлі балалар әрекетінде тәрбиеленушілердің ауызекі байланыстырып сөйлеуін дамыту, сондай-ақ қазақ халқының мәдениетімен, салттары мен дәстүрлерімен таныстыру, белсенді сөздікті байыту, сөздік нормаларды, мәдениетті қарым-қатынасты игерту ұсынылады.
**** Балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, күні бойы музыканы тыңдау, ән айту, әндерді жаттату, импровизация, ырғақты-музыкалық қимылдар, шулы балалар аспаптарында ойнау және басқа да музыкалық әрекеттерге уақыт бөлінеді.
Қазақстан Республикасы |
Қазақстан Республикасы |
Мектепке дейінгі ұйымдағы мектепалды топқа арналған
мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың жұмыс оқу жоспары
Рет№ |
Ұйымдастырылған іс-әрекет*/ Балалардың іс-әрекеті |
Аптадағы өткізу жиілігі |
Аптадағы нормативтік жүктеме |
1 |
Дене шынықтыру |
|
3 сағат |
Дене шынықтыру** |
күн сайын |
|
|
2 |
Сөйлеуді дамыту |
|
2 сағат |
Көркем әдебиет |
|
2 сағат |
|
Қарым-қатынас іс-әрекеті |
күн сайын |
|
|
Қазақ тілі |
|
2 сағат |
|
Қазақ тілі*** |
күн сайын |
|
|
3 |
Сауат ашу негіздері |
|
3 сағат |
|
Қарым-қатынас іс-әрекеті, танымдық іс-әрекет |
күн сайын |
|
4 |
Математика негіздері |
|
3 сағат |
|
Танымдық іс-әрекет, зерттеу іс-әрекеті |
күн сайын |
|
5 |
Қоршаған ортамен таныстыру |
|
2 сағат |
|
Қарым-қатынас іс-әрекеті, танымдық іс-әрекет, зерттеу іс-әрекеті, еңбек іс-әрекеті |
күн сайын |
|
6 |
Сурет салу |
|
1 сағат |
Мүсіндеу |
|||
Жапсыру |
|||
Құрастыру |
|||
7 |
Шығармашылық іс-әрекет, бейнелеу іс-әрекеті |
күн сайын |
|
Музыка |
|
2 сағат |
|
Музыка**** |
күн сайын |
|
|
8 |
Барлығы |
|
20 сағат |
Ескерту:
* Ұйымдастырылған іс-әрекет - Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің міндетін атқарушының 2016 жылғы 12 тамыздағы № 499 бұйрығымен бекітілген «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың Үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 14235 болып тіркелген) мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың Үлгілік оқу бағдарламасының мазмұнын, соның ішінде мектепке дейінгі ұйымның жұмыс бағытын ескере отырып, балаларды қазақ халқының ұлттық құндылықтарына, отбасылық құндылықтарға, патриоттық сезімге, Отанға деген сүйіспеншілікке, мәдени-әлеуметттік нормаларға баулу, қауіпсіз мінез-құлық қағидаларын қалыптастыру бойынша міндеттерді іске асыру үшін күні бойы педагогтің ойын түріндегі түрлі балалар әрекеті (ойын, қимыл, танымдық, шығармашылық, зерттеу, еңбек, дербес) арқылы ұйымдастыратын кіріктірілген сабағы.
** Мектеп жасына дейінгі балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, күні бойы балалардың физикалық белсенділігіне уақыт бөлінеді.
***Мемлекеттік тілді меңгерту мақсатында күні бойы режимдік сәттерде Үлгілік оқу бағдарламасында айқындалған сөздік минимумды үйрету, түрлі балалар әрекетінде тәрбиеленушілердің ауызекі байланыстырып сөйлеуін дамыту, сондай-ақ қазақ халқының мәдениетімен, салттары мен дәстүрлерімен таныстыру, белсенді сөздікті байыту, сөздік нормаларды, мәдениетті қарым-қатынасты игерту ұсынылады.
Қазақстан Республикасы |
Қазақстан Республикасы |
Мектеп жасына дейінгі балаларға арналған
мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың
жұмыс оқу жоспары
Рет № |
Ұйымдастырылған іс-әрекет* |
Әртүрлі жас ерекшелігі бар топ (3-4 жастағы балалар) |
|
ортаңғы топ (3 жастағы балалар) |
ересек топ (4 жастағы балалар) |
||
1 |
Дене шынықтыру |
аптасына үш рет |
аптасына үш рет |
Дене шынықтыру** |
күн сайын |
күн сайын |
|
2 |
Сөйлеуді дамыту және көркем әдебиет |
күн сайын |
күн сайын |
Қазақ тілі |
аптасына бір рет |
аптасына бір рет |
|
Қазақ тілі *** |
күн сайын |
күн сайын |
|
3 |
Математика негіздері |
күн сайын |
күн сайын |
4 |
Қоршаған ортамен таныстыру |
күн сайын |
күн сайын |
5 |
Сурет салу |
күн сайын |
күн сайын |
Мүсіндеу |
|||
Жапсыру |
|||
Құрастыру |
|||
6 |
Музыка |
аптасына бір рет |
аптасына екі рет |
Музыка**** |
күн сайын |
күн сайын |
Ескерту:
* Ұйымдастырылған іс-әрекет - Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің міндетін атқарушының 2016 жылғы 12 тамыздағы № 499 бұйрығымен бекітілген «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың Үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 14235 болып тіркелген) мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың Үлгілік оқу бағдарламасының мазмұнын, соның ішінде мектепке дейінгі ұйымның жұмыс бағытын ескере отырып, балаларды қазақ халқының ұлттық құндылықтарына, отбасылық құндылықтарға, патриоттық сезімге, Отанға деген сүйіспеншілікке, мәдени-әлеуметттік нормаларға баулу, қауіпсіз мінез-құлық қағидаларын қалыптастыру бойынша міндеттерді іске асыру үшін күні бойы педагогтің ойын түріндегі түрлі балалар әрекеті (ойын, қимыл, танымдық, шығармашылық, зерттеу, еңбек, дербес) арқылы ұйымдастыратын кіріктірілген сабағы.
** Мектеп жасына дейінгі балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, күні бойы балалардың физикалық белсенділігіне уақыт бөлінеді.
***Мемлекеттік тілді меңгерту мақсатында күні бойы режимдік сәттерде Үлгілік оқу бағдарламасында айқындалған сөздік минимумды үйрету, түрлі балалар әрекетінде тәрбиеленушілердің ауызекі байланыстырып сөйлеуін дамыту, сондай-ақ қазақ халқының мәдениетімен, салттары мен дәстүрлерімен таныстыру, белсенді сөздікті байыту, сөздік нормаларды, мәдениетті қарым-қатынасты игерту ұсынылады.
**** Балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, күні бойы музыканы тыңдау, ән айту, әндерді жаттату, импровизация, ырғақты-музыкалық қимылдар, шулы балалар аспаптарында ойнау және басқа да музыкалық әрекеттерге уақыт бөлінеді.
Қазақстан Республикасы |
Қазақстан Республикасы |
Қазақстан Республикасы |
Қазақстан Республикасы |
Мектеп жасына дейінгі балаларға арналған
мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудыңжұмыс оқу жоспары
Мектепке дейінгі ұйымдағы мектепалды топқа арналған
мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың жұмыс оқу жоспары
Рет№ |
Ұйымдастырылған іс-әрекет*/ Балалардың іс-әрекеті |
Әртүрлі жас ерекшелігі бар топ (4-5 жастағы балалар) |
||||
ересек топ (4 жастағы балалар) |
Мектепалды топқа (5 жастағы балалар) |
|||||
Аптадағы өткізу жиілігі |
Аптадағы нормативтік жүктеме |
|||||
1 |
Дене шынықтыру |
аптасына үш рет |
|
3 сағат |
||
Дене шынықтыру** |
күн сайын |
күн сайын |
|
|||
2 |
Сөйлеуді дамыту |
күн сайын |
|
2 сағат |
||
Көркем әдебиет |
күн сайын |
|
2 сағат |
|||
Қарым-қатынас іс-әрекеті |
- |
күн сайын |
|
|||
Қазақ тілі |
аптасына бір рет |
|
2 сағат |
|||
Қазақ тілі*** |
күн сайын |
күн сайын |
|
|||
3 |
Сауат ашу негіздері |
- |
|
3 сағат |
||
|
Қарым-қатынас іс-әрекеті, танымдық іс-әрекет |
- |
күн сайын |
|
||
4 |
Математика негіздері |
күн сайын |
|
3 сағат |
||
|
Танымдық іс-әрекет, зерттеу іс-әрекеті |
- |
күн сайын |
|
||
5 |
Қоршаған ортамен таныстыру |
күн сайын |
|
2 сағат |
||
|
Қарым-қатынас іс-әрекеті, танымдық іс-әрекет, зерттеу іс-әрекеті, еңбек іс-әрекеті |
- |
күн сайын |
|
||
6 |
Сурет салу |
күн сайын |
|
1 сағат |
||
Мүсіндеу |
||||||
Жапсыру |
||||||
Құрастыру |
||||||
7 |
Шығармашылық іс-әрекет, бейнелеу іс-әрекеті |
- |
күн сайын |
|
||
Музыка |
аптасына екі рет |
|
2 сағат |
|||
Музыка**** |
күн сайын |
күн сайын |
|
|||
|
БАРЛЫҒЫ |
20 сағат |
||||
Қазақстан Республикасы |
Қазақстан Республикасы |
Сөйлеу тілінің бұзылыстары бар
Мектепке дейінгі ұйымдағы мектепалды топқа арналған
мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың жұмыс оқу жоспары
(5 жастағы балалар)
Рет№ |
Ұйымдастырылған іс-әрекет*/ Балалардың іс-әрекеті |
Аптадағы өткізу жиілігі |
Аптадағы нормативтік жүктеме |
|
1 |
Дене шынықтыру |
|
3 сағат |
|
Дене шынықтыру** |
күн сайын |
|
||
2 |
Сөйлеуді дамыту |
|
2 сағат |
|
Көркем әдебиет |
|
2 сағат |
||
Қарым-қатынас іс-әрекеті |
күн сайын |
|
||
Қазақ тілі |
|
2 сағат |
||
Қазақ тілі*** |
күн сайын |
|
||
3 |
Сауат ашу негіздері |
|
3 сағат |
|
|
Қарым-қатынас іс-әрекеті, танымдық іс-әрекет |
күн сайын |
|
|
4 |
Математика негіздері |
|
3 сағат |
|
|
Танымдық іс-әрекет, зерттеу іс-әрекеті |
күн сайын |
|
|
5 |
Қоршаған ортамен таныстыру |
|
2 сағат |
|
|
Қарым-қатынас іс-әрекеті, танымдық іс-әрекет, зерттеу іс-әрекеті, еңбек іс-әрекеті |
күн сайын |
|
|
6 |
Сурет салу |
|
1 сағат |
|
Мүсіндеу |
||||
Жапсыру |
||||
Құрастыру |
||||
7 |
Шығармашылық іс-әрекет, бейнелеу іс-әрекеті |
күн сайын |
|
|
Музыка |
|
2 сағат |
||
Музыка**** |
күн сайын |
|
||
8 |
Арнайы түзетуші іс-әрекет ***** |
күн сайын |
|
|
9 |
Коммуникативтік дағдыларды дамыту |
|
4 сағат |
|
Сөйлеуді дамыту |
|
2 сағат |
||
Сауат ашу негіздері |
|
1 сағат |
||
Дыбыстап айту |
|
1 сағат |
||
БАРЛЫҒЫ |
24 сағат |
|||
Ескерту:
* Ұйымдастырылған іс-әрекет - Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің міндетін атқарушының 2016 жылғы 12 тамыздағы № 499 бұйрығымен бекітілген «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың Үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 14235 болып тіркелген) мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың Үлгілік оқу бағдарламасының мазмұнын, соның ішінде мектепке дейінгі ұйымның жұмыс бағытын ескере отырып, балаларды қазақ халқының ұлттық құндылықтарына, отбасылық құндылықтарға, патриоттық сезімге, Отанға деген сүйіспеншілікке, мәдени-әлеуметттік нормаларға баулу, қауіпсіз мінез-құлық қағидаларын қалыптастыру бойынша міндеттерді іске асыру үшін күні бойы педагогтің ойын түріндегі түрлі балалар әрекеті (ойын, қимыл, танымдық, шығармашылық, зерттеу, еңбек, дербес) арқылы ұйымдастыратын кіріктірілген сабағы.
** Мектеп жасына дейінгі балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, күні бойы балалардың физикалық белсенділігіне уақыт бөлінеді.
***Мемлекеттік тілді меңгерту мақсатында күні бойы режимдік сәттерде Үлгілік оқу бағдарламасында айқындалған сөздік минимумды үйрету, түрлі балалар әрекетінде тәрбиеленушілердің ауызекі байланыстырып сөйлеуін дамыту, сондай-ақ қазақ халқының мәдениетімен, салттары мен дәстүрлерімен таныстыру, белсенді сөздікті байыту, сөздік нормаларды, мәдениетті қарым-қатынасты игерту ұсынылады.
Сөйлеу тілінің бұзылыстары бар
Мектеп жасына дейінгі балаларға арналған
мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың
жұмыс оқу жоспары
Рет № |
Ұйымдастырылған іс-әрекет* |
Жас топтары |
ортаңғы топ (3 жастағы балалар) |
||
1 |
Дене шынықтыру |
аптасына үш рет |
Дене шынықтыру** |
күн сайын |
|
2 |
Сөйлеуді дамыту және көркем әдебиет |
күн сайын |
Қазақ тілі |
аптасына бір рет |
|
Қазақ тілі *** |
күн сайын |
|
3 |
Математика негіздері |
күн сайын |
4 |
Қоршаған ортамен таныстыру |
күн сайын |
5 |
Сурет салу |
күн сайын |
Мүсіндеу |
||
Жапсыру |
||
Құрастыру |
||
6 |
Музыка |
аптасына бір рет |
Музыка**** |
күн сайын |
|
7 |
Арнайы түзетуші іс-әрекет ***** |
күн сайын |
8 |
Коммуникативтік дағдыларды дамыту |
аптасына үш рет |
Сөйлеуді дамыту |
аптасына екі рет |
|
Дыбыстап айту |
аптасына бір рет |
Ескерту:
* Ұйымдастырылған іс-әрекет - Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің міндетін атқарушының 2016 жылғы 12 тамыздағы № 499 бұйрығымен бекітілген «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың Үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 14235 болып тіркелген) мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың Үлгілік оқу бағдарламасының мазмұнын, соның ішінде мектепке дейінгі ұйымның жұмыс бағытын ескере отырып, балаларды қазақ халқының ұлттық құндылықтарына, отбасылық құндылықтарға, патриоттық сезімге, Отанға деген сүйіспеншілікке, мәдени-әлеуметттік нормаларға баулу, қауіпсіз мінез-құлық қағидаларын қалыптастыру бойынша міндеттерді іске асыру үшін күні бойы педагогтің ойын түріндегі түрлі балалар әрекеті (ойын, қимыл, танымдық, шығармашылық, зерттеу, еңбек, дербес) арқылы ұйымдастыратын кіріктірілген сабағы.
** Мектеп жасына дейінгі балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, күні бойы балалардың физикалық белсенділігіне уақыт бөлінеді.
***Мемлекеттік тілді меңгерту мақсатында күні бойы режимдік сәттерде Үлгілік оқу бағдарламасында айқындалған сөздік минимумды үйрету, түрлі балалар әрекетінде тәрбиеленушілердің ауызекі байланыстырып сөйлеуін дамыту, сондай-ақ қазақ халқының мәдениетімен, салттары мен дәстүрлерімен таныстыру, белсенді сөздікті байыту, сөздік нормаларды, мәдениетті қарым-қатынасты игерту ұсынылады.
**** Балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, күні бойы музыканы тыңдау, ән айту, әндерді жаттату, импровизация, ырғақты-музыкалық қимылдар, шулы балалар аспаптарында ойнау және басқа да музыкалық әрекеттерге уақыт бөлінеді.
Қазақстан Республикасы |
Қазақстан Республикасы |
Сөйлеу тілінің бұзылыстары бар
Мектепке дейінгі ұйымдағы мектепалды топқа арналған
мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың жұмыс оқу жоспары
(5 жастағы балалар)
Рет№ |
Ұйымдастырылған іс-әрекет*/ Балалардың іс-әрекеті |
Аптадағы өткізу жиілігі |
Аптадағы нормативтік жүктеме |
|
1 |
Дене шынықтыру |
|
3 сағат |
|
Дене шынықтыру** |
күн сайын |
|
||
2 |
Сөйлеуді дамыту |
|
2 сағат |
|
Көркем әдебиет |
|
2 сағат |
||
Қарым-қатынас іс-әрекеті |
күн сайын |
|
||
Қазақ тілі |
|
2 сағат |
||
Қазақ тілі*** |
күн сайын |
|
||
3 |
Сауат ашу негіздері |
|
3 сағат |
|
|
Қарым-қатынас іс-әрекеті, танымдық іс-әрекет |
күн сайын |
|
|
4 |
Математика негіздері |
|
3 сағат |
|
|
Танымдық іс-әрекет, зерттеу іс-әрекеті |
күн сайын |
|
|
5 |
Қоршаған ортамен таныстыру |
|
2 сағат |
|
|
Қарым-қатынас іс-әрекеті, танымдық іс-әрекет, зерттеу іс-әрекеті, еңбек іс-әрекеті |
күн сайын |
|
|
6 |
Сурет салу |
|
1 сағат |
|
Мүсіндеу |
||||
Жапсыру |
||||
Құрастыру |
||||
7 |
Шығармашылық іс-әрекет, бейнелеу іс-әрекеті |
күн сайын |
|
|
Музыка |
|
2 сағат |
||
Музыка**** |
күн сайын |
|
||
8 |
Арнайы түзетуші іс-әрекет ***** |
күн сайын |
|
|
9 |
Коммуникативтік дағдыларды дамыту |
|
4 сағат |
|
Сөйлеуді дамыту |
|
2 сағат |
||
Сауат ашу негіздері |
|
1 сағат |
||
Дыбыстап айту |
|
1 сағат |
||
БАРЛЫҒЫ |
24 сағат |
|||
Ескерту:
* Ұйымдастырылған іс-әрекет - Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің міндетін атқарушының 2016 жылғы 12 тамыздағы № 499 бұйрығымен бекітілген «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың Үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 14235 болып тіркелген) мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың Үлгілік оқу бағдарламасының мазмұнын, соның ішінде мектепке дейінгі ұйымның жұмыс бағытын ескере отырып, балаларды қазақ халқының ұлттық құндылықтарына, отбасылық құндылықтарға, патриоттық сезімге, Отанға деген сүйіспеншілікке, мәдени-әлеуметттік нормаларға баулу, қауіпсіз мінез-құлық қағидаларын қалыптастыру бойынша міндеттерді іске асыру үшін күні бойы педагогтің ойын түріндегі түрлі балалар әрекеті (ойын, қимыл, танымдық, шығармашылық, зерттеу, еңбек, дербес) арқылы ұйымдастыратын кіріктірілген сабағы.
** Мектеп жасына дейінгі балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, күні бойы балалардың физикалық белсенділігіне уақыт бөлінеді.
***Мемлекеттік тілді меңгерту мақсатында күні бойы режимдік сәттерде Үлгілік оқу бағдарламасында айқындалған сөздік минимумды үйрету, түрлі балалар әрекетінде тәрбиеленушілердің ауызекі байланыстырып сөйлеуін дамыту, сондай-ақ қазақ халқының мәдениетімен, салттары мен дәстүрлерімен таныстыру, белсенді сөздікті байыту, сөздік нормаларды, мәдениетті қарым-қатынасты игерту ұсынылады.
Приложение 1 к приказу |
Приложение 1 к приказу |
Рабочий учебный план дошкольного воспитания и обучения
для детей ясельного возраста
№ п/п |
Организованная деятельность* |
Возрастные группы |
младшая группа (дети 2-х лет) |
||
1 |
Физическая культура |
три раза в неделю |
Физическая культура** |
ежедневно |
|
2 |
Развитие речи и художественная литература |
ежедневно |
3 |
Сенсорика |
ежедневно |
4 |
Ознакомление с окружающим миром |
ежедневно |
5 |
Рисование |
ежедневно |
Лепка |
ежедневно |
|
Аппликация |
ежедневно |
|
Конструирование |
ежедневно |
|
6 |
Музыка |
один раз в неделю |
Музыка*** |
ежедневно |
Примечание:
*Организованная деятельность – интегрированное занятие, организованное педагогом в течение дня в игровой форме через разные виды детской деятельности (игровая, двигательная, познавательная, творческая, исследовательская, трудовая, самостоятельная) для реализации содержания Типовой учебной программы дошкольного воспитания и обучения, утвержденной приказом исполняющего обязанности Министра образования и науки Республики Казахстан от 12 августа 2016 года № 499 "Об утверждении Типовых учебных программ дошкольного воспитания и обучения" (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 14235) (далее – Типовая программа), в том числе задач по привитию детям национальных ценностей казахского народа, семейных ценностей, чувства патриотизма, любви к Родине, приобщение их к социокультурным нормам, правил безопасного поведения с учетом направления работы дошкольной организации.
**С учетом возрастных особенностей детей дошкольного возраста в течение дня уделяется время на физическую активность детей.
***В целях усвоения государственного языка в группах с другими языками обучения в течение дня педагогу вместе с детьми рекомендуется изучать с детьми словарный минимум, определенный в Типовой программе, развитие устной связной речи воспитанников в различных видах детской деятельности, а также знакомство с культурой, обычаями и традициями казахского народа, обогащение активного словаря, овладение нормами речи, культуры общения.
****С учетом возрастных особенностей детей в течение дня уделяется время на пение, слушание музыки, заучивание песен, импровизацию, музыкально-ритмические движения, игру на детских шумовых инструментах и другие виды музыкальной деятельности.
Приложение 2 к приказу |
Приложение 2 к приказу |
Рабочий учебный план дошкольного воспитания и обучения
для детей дошкольного возраста
№ п/п |
Организованная деятельность* |
Возрастные группы |
средняя группа (дети 3-х лет) |
||
1 |
Физическая культура |
три раза в неделю |
Физическая культура** |
ежедневно |
|
2 |
Развитие речи и художественная литература |
ежедневно |
Казахский язык |
один раз в неделю |
|
Казахский язык*** |
ежедневно |
|
3 |
Основы математики |
ежедневно |
4 |
Ознакомление с окружающим миром |
ежедневно |
5 |
Рисование |
ежедневно |
Лепка |
||
Аппликация |
||
Конструирование |
||
6 |
Музыка |
один раз в неделю |
Музыка**** |
ежедневно |
Примечание:
*Организованная деятельность – интегрированное занятие, организованное педагогом в течение дня в игровой форме через разные виды детской деятельности (игровая, двигательная, познавательная, творческая, исследовательская, трудовая, самостоятельная) для реализации содержания Типовой учебной программы дошкольного воспитания и обучения, утвержденной приказом исполняющего обязанности Министра образования и науки Республики Казахстан от 12 августа 2016 года № 499 "Об утверждении Типовых учебных программ дошкольного воспитания и обучения" (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 14235) (далее – Типовая программа), в том числе задач по привитию детям национальных ценностей казахского народа, семейных ценностей, чувства патриотизма, любви к Родине, приобщение их к социокультурным нормам, правил безопасного поведения с учетом направления работы дошкольной организации.
**С учетом возрастных особенностей детей дошкольного возраста в течение дня уделяется время на физическую активность детей.
***В целях усвоения государственного языка в группах с другими языками обучения в течение дня педагогу вместе с детьми рекомендуется изучать с детьми словарный минимум, определенный в Типовой программе, развитие устной связной речи воспитанников в различных видах детской деятельности, а также знакомство с культурой, обычаями и традициями казахского народа, обогащение активного словаря, овладение нормами речи, культуры общения.
****С учетом возрастных особенностей детей в течение дня уделяется время на пение, слушание музыки, заучивание песен, импровизацию, музыкально-ритмические движения, игру на детских шумовых инструментах и другие виды музыкальной деятельности.
Приложение 2 к приказу |
Приложение 2 к приказу |
Рабочий учебный план дошкольного воспитания и обучения
для детей дошкольного возраста
№ п/п |
Организованная деятельность* |
Возрастные группы |
старшая группа (дети 4-х лет) |
||
1 |
Физическая культура |
три раза в неделю |
Физическая культура** |
ежедневно |
|
2 |
Развитие речи и художественная литература |
ежедневно |
Казахский язык |
один раз в неделю |
|
Казахский язык*** |
ежедневно |
|
3 |
Основы математики |
ежедневно |
4 |
Ознакомление с окружающим миром |
ежедневно |
5 |
Рисование |
ежедневно |
Лепка |
||
Аппликация |
||
Конструирование |
||
6 |
Музыка |
два раза в неделю |
Музыка**** |
ежедневно |
Примечание:
*Организованная деятельность – интегрированное занятие, организованное педагогом в течение дня в игровой форме через разные виды детской деятельности (игровая, двигательная, познавательная, творческая, исследовательская, трудовая, самостоятельная) для реализации содержания Типовой учебной программы дошкольного воспитания и обучения, утвержденной приказом исполняющего обязанности Министра образования и науки Республики Казахстан от 12 августа 2016 года № 499 "Об утверждении Типовых учебных программ дошкольного воспитания и обучения" (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 14235) (далее – Типовая программа), в том числе задач по привитию детям национальных ценностей казахского народа, семейных ценностей, чувства патриотизма, любви к Родине, приобщение их к социокультурным нормам, правил безопасного поведения с учетом направления работы дошкольной организации.
**С учетом возрастных особенностей детей дошкольного возраста в течение дня уделяется время на физическую активность детей.
***В целях усвоения государственного языка в группах с другими языками обучения в течение дня педагогу вместе с детьми рекомендуется изучать с детьми словарный минимум, определенный в Типовой программе, развитие устной связной речи воспитанников в различных видах детской деятельности, а также знакомство с культурой, обычаями и традициями казахского народа, обогащение активного словаря, овладение нормами речи, культуры общения.
****С учетом возрастных особенностей детей в течение дня уделяется время на пение, слушание музыки, заучивание песен, импровизацию, музыкально-ритмические движения, игру на детских шумовых инструментах и другие виды музыкальной деятельности.
Приложение 3 к приказу |
Приложение 3 к приказу |
Рабочий учебный план дошкольного воспитания и обучения для предшкольной группы дошкольной организации (дети 5-ти лет)
№ п/п |
*Организованная деятельность/Детская деятельность |
Периодичность проведения в неделю |
Нормативная нагрузка в неделю |
1 |
Физическая культура |
|
3 часа |
Физическая культура ** |
ежедневно |
|
|
2 |
Развитие речи |
|
2 часа |
Художественная литература |
|
2 часа |
|
Коммуникативная деятельность |
ежедневно |
|
|
Казахский язык |
|
2 часа |
|
Казахский язык *** |
ежедневно |
|
|
3 |
Основы грамоты |
|
3 часа |
|
Коммуникативная, познавательная деятельность |
ежедневно |
|
4 |
Основы математики |
|
3 часа |
|
Познавательная, исследовательская деятельность |
ежедневно |
|
5 |
Ознакомление с окружающим миром |
|
2 часа |
|
Исследовательская, познавательная, коммуникативная, трудовая деятельность |
ежедневно |
|
6 |
Рисование |
|
1 час |
Лепка |
|||
Аппликация |
|||
Конструирование |
|||
|
Творческая, изобразительная деятельность |
ежедневно |
|
7 |
Музыка |
|
2 часа |
Музыка **** |
ежедневно |
|
|
ИТОГО |
20 часов |
Примечание:
*Организованная деятельность – интегрированное занятие, организованное педагогом в течение дня в игровой форме через разные виды детской деятельности (игровая, двигательная, познавательная, творческая, исследовательская, трудовая, самостоятельная) для реализации содержания Типовой учебной программы дошкольного воспитания и обучения, утвержденной приказом исполняющего обязанности Министра образования и науки Республики Казахстан от 12 августа 2016 года № 499 «Об утверждении Типовых учебных программ дошкольного воспитания и обучения» (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 14235) (далее – Типовая программа), в том числе задач по привитию детям национальных ценностей казахского народа, семейных ценностей, чувства патриотизма, любви к Родине, приобщение их к социокультурным нормам, правил безопасного поведения с учетом направления работы дошкольной организации.
**С учетом возрастных особенностей детей дошкольного возраста в течение дня уделяется время на физическую активность детей.
***В целях усвоения государственного языка в течение дня педагогу вместе с детьми рекомендуется изучать с детьми словарный минимум, определенный в Типовой программе, развитие устной связной речи воспитанников в различных видах детской деятельности, а также знакомство с культурой, обычаями и традициями казахского народа, обогащение активного словаря, овладение нормами речи, культуры общения.
****С учетом возрастных особенностей детей в течение дня уделяется время на пение, слушание музыки, заучивание песен, импровизацию, музыкально-ритмические движения, игру на детских шумовых инструментах и другие виды музыкальной деятельности.
Приложение 2 к приказу |
Приложение 2 к приказу |
Рабочий учебный план дошкольного воспитания и обучения
для детей дошкольного возраста с нарушением речи
№ п/п |
Организованная деятельность* |
Возрастные группы |
средняя группа (дети 3-х лет) |
||
1 |
Физическая культура |
три раза в неделю |
Физическая культура** |
ежедневно |
|
2 |
Развитие речи и художественная литература |
ежедневно |
Казахский язык |
один раз в неделю |
|
Казахский язык*** |
ежедневно |
|
3 |
Основы математики |
ежедневно |
4 |
Ознакомление с окружающим миром |
ежедневно |
5 |
Рисование |
ежедневно |
Лепка |
||
Аппликация |
||
Конструирование |
||
6 |
Музыка |
один раз в неделю |
Музыка**** |
ежедневно |
|
7 |
Специальная коррекционная деятельность***** |
ежедневно |
8 |
Развитие коммуникативных навыков |
три раза в неделю |
Развитие речи |
два раза в неделю |
|
Произношение |
один раз в неделю |
Примечание:
*Организованная деятельность – интегрированное занятие, организованное педагогом в течение дня в игровой форме через разные виды детской деятельности (игровая, двигательная, познавательная, творческая, исследовательская, трудовая, самостоятельная) для реализации содержания Типовой учебной программы дошкольного воспитания и обучения, утвержденной приказом исполняющего обязанности Министра образования и науки Республики Казахстан от 12 августа 2016 года № 499 "Об утверждении Типовых учебных программ дошкольного воспитания и обучения" (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 14235) (далее – Типовая программа), в том числе задач по привитию детям национальных ценностей казахского народа, семейных ценностей, чувства патриотизма, любви к Родине, приобщение их к социокультурным нормам, правил безопасного поведения с учетом направления работы дошкольной организации.
**С учетом возрастных особенностей детей дошкольного возраста в течение дня уделяется время на физическую активность детей.
***В целях усвоения государственного языка в группах с другими языками обучения в течение дня педагогу вместе с детьми рекомендуется изучать с детьми словарный минимум, определенный в Типовой программе, развитие устной связной речи воспитанников в различных видах детской деятельности, а также знакомство с культурой, обычаями и традициями казахского народа, обогащение активного словаря, овладение нормами речи, культуры общения.
****С учетом возрастных особенностей детей в течение дня уделяется время на пение, слушание музыки, заучивание песен, импровизацию, музыкально-ритмические движения, игру на детских шумовых инструментах и другие виды музыкальной деятельности.
*****Специальная коррекционная деятельность проводится для детей с ограниченными возможностями в специальных дошкольных организациях, специальных группах дошкольных организаций.
Приложение 2 к приказу |
Приложение 2 к приказу |
Рабочий учебный план дошкольного воспитания и обучения
для детей дошкольного возраста с нарушением речи
№ п/п |
Организованная деятельность* |
Возрастные группы |
старшая группа (дети 4-х лет) |
||
1 |
Физическая культура |
три раза в неделю |
Физическая культура** |
ежедневно |
|
2 |
Развитие речи и художественная литература |
ежедневно |
Казахский язык |
один раз в неделю |
|
Казахский язык*** |
ежедневно |
|
3 |
Основы математики |
ежедневно |
4 |
Ознакомление с окружающим миром |
ежедневно |
5 |
Рисование |
ежедневно |
Лепка |
||
Аппликация |
||
Конструирование |
||
6 |
Музыка |
два раза в неделю |
Музыка**** |
ежедневно |
|
7 |
Специальная коррекционная деятельность***** |
ежедневно |
8 |
Развитие коммуникативных навыков |
четыре раза в неделю |
Развитие речи |
три раза в неделю |
|
Произношение |
один раз в неделю |
Примечание:
*Организованная деятельность – интегрированное занятие, организованное педагогом в течение дня в игровой форме через разные виды детской деятельности (игровая, двигательная, познавательная, творческая, исследовательская, трудовая, самостоятельная) для реализации содержания Типовой учебной программы дошкольного воспитания и обучения, утвержденной приказом исполняющего обязанности Министра образования и науки Республики Казахстан от 12 августа 2016 года № 499 "Об утверждении Типовых учебных программ дошкольного воспитания и обучения" (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 14235) (далее – Типовая программа), в том числе задач по привитию детям национальных ценностей казахского народа, семейных ценностей, чувства патриотизма, любви к Родине, приобщение их к социокультурным нормам, правил безопасного поведения с учетом направления работы дошкольной организации.
**С учетом возрастных особенностей детей дошкольного возраста в течение дня уделяется время на физическую активность детей.
***В целях усвоения государственного языка в группах с другими языками обучения в течение дня педагогу вместе с детьми рекомендуется изучать с детьми словарный минимум, определенный в Типовой программе, развитие устной связной речи воспитанников в различных видах детской деятельности, а также знакомство с культурой, обычаями и традициями казахского народа, обогащение активного словаря, овладение нормами речи, культуры общения.
****С учетом возрастных особенностей детей в течение дня уделяется время на пение, слушание музыки, заучивание песен, импровизацию, музыкально-ритмические движения, игру на детских шумовых инструментах и другие виды музыкальной деятельности.
*****Специальная коррекционная деятельность проводится для детей с ограниченными возможностями в специальных дошкольных организациях, специальных группах дошкольных организаций.
Приложение 3 к приказу |
Приложение 3 к приказу |
Рабочий учебный план дошкольного воспитания и обучения для предшкольной группы дошкольной организации (дети 5-ти лет)
с нарушением речи
№ п/п |
*Организованная деятельность/Детская деятельность |
Периодичность проведения в неделю |
Нормативная нагрузка в неделю |
1 |
Физическая культура |
|
3 часа |
Физическая культура ** |
ежедневно |
|
|
2 |
Развитие речи |
|
2 часа |
Художественная литература |
|
2 часа |
|
Коммуникативная деятельность |
ежедневно |
|
|
Казахский язык |
|
2 часа |
|
Казахский язык *** |
ежедневно |
|
|
3 |
Основы грамоты |
|
3 часа |
|
Коммуникативная, познавательная деятельность |
ежедневно |
|
4 |
Основы математики |
|
3 часа |
|
Познавательная, исследовательская деятельность |
ежедневно |
|
5 |
Ознакомление с окружающим миром |
|
2 часа |
|
Исследовательская, познавательная, коммуникативная, трудовая деятельность |
ежедневно |
|
6 |
Рисование |
|
1 час |
Лепка |
|||
Аппликация |
|||
Конструирование |
|||
|
Творческая, изобразительная деятельность |
ежедневно |
|
7 |
Музыка |
|
2 часа |
Музыка **** |
ежедневно |
|
|
8 |
Специальная коррекционная деятельность***** |
ежедневно |
|
9 |
Развитие коммуникативных навыков |
4 часа |
|
Развитие речи |
|
2 часа |
|
Основы грамоты |
|
1 час |
|
Произношение |
|
1 час |
|
ИТОГО |
24 часа |
Примечание:
*Организованная деятельность – интегрированное занятие, организованное педагогом в течение дня в игровой форме через разные виды детской деятельности (игровая, двигательная, познавательная, творческая, исследовательская, трудовая, самостоятельная) для реализации содержания Типовой учебной программы дошкольного воспитания и обучения, утвержденной приказом исполняющего обязанности Министра образования и науки Республики Казахстан от 12 августа 2016 года № 499 «Об утверждении Типовых учебных программ дошкольного воспитания и обучения» (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 14235) (далее – Типовая программа), в том числе задач по привитию детям национальных ценностей казахского народа, семейных ценностей, чувства патриотизма, любви к Родине, приобщение их к социокультурным нормам, правил безопасного поведения с учетом направления работы дошкольной организации.
**С учетом возрастных особенностей детей дошкольного возраста в течение дня уделяется время на физическую активность детей.
***В целях усвоения государственного языка в течение дня педагогу вместе с детьми рекомендуется изучать с детьми словарный минимум, определенный в Типовой программе, развитие устной связной речи воспитанников в различных видах детской деятельности, а также знакомство с культурой, обычаями и традициями казахского народа, обогащение активного словаря, овладение нормами речи, культуры общения.
****С учетом возрастных особенностей детей в течение дня уделяется время на пение, слушание музыки, заучивание песен, импровизацию, музыкально-ритмические движения, игру на детских шумовых инструментах и другие виды музыкальной деятельности.
*****Специальная коррекционная деятельность проводится для детей с ограниченными возможностями в специальных дошкольных организациях, специальных группах дошкольных организаций.
Приложение 2 к приказу |
Приложение 2 к приказу |
Рабочий учебный план дошкольного воспитания и обучения
для детей дошкольного возраста
№ п/п |
Организованная деятельность* |
Разновозрастные группы |
|
средняя группа (дети 3-х лет) |
старшая группа (дети 4-х лет) |
||
1 |
Физическая культура |
три раза в неделю |
три раза в неделю |
Физическая культура** |
ежедневно |
ежедневно |
|
2 |
Развитие речи и художественная литература |
ежедневно |
ежедневно |
Казахский язык |
один раз в неделю |
один раз в неделю |
|
Казахский язык*** |
ежедневно |
ежедневно |
|
3 |
Основы математики |
ежедневно |
ежедневно |
4 |
Ознакомление с окружающим миром |
ежедневно |
ежедневно |
5 |
Рисование |
ежедневно |
ежедневно |
Лепка |
|||
Аппликация |
|||
Конструирование |
|||
6 |
Музыка |
один раз в неделю |
два раза в неделю |
Музыка**** |
ежедневно |
ежедневно |
Примечание:
*Организованная деятельность – интегрированное занятие, организованное педагогом в течение дня в игровой форме через разные виды детской деятельности (игровая, двигательная, познавательная, творческая, исследовательская, трудовая, самостоятельная) для реализации содержания Типовой учебной программы дошкольного воспитания и обучения, утвержденной приказом исполняющего обязанности Министра образования и науки Республики Казахстан от 12 августа 2016 года № 499 "Об утверждении Типовых учебных программ дошкольного воспитания и обучения" (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 14235) (далее – Типовая программа), в том числе задач по привитию детям национальных ценностей казахского народа, семейных ценностей, чувства патриотизма, любви к Родине, приобщение их к социокультурным нормам, правил безопасного поведения с учетом направления работы дошкольной организации.
**С учетом возрастных особенностей детей дошкольного возраста в течение дня уделяется время на физическую активность детей.
***В целях усвоения государственного языка в группах с другими языками обучения в течение дня педагогу вместе с детьми рекомендуется изучать с детьми словарный минимум, определенный в Типовой программе, развитие устной связной речи воспитанников в различных видах детской деятельности, а также знакомство с культурой, обычаями и традициями казахского народа, обогащение активного словаря, овладение нормами речи, культуры общения.
****С учетом возрастных особенностей детей в течение дня уделяется время на пение, слушание музыки, заучивание песен, импровизацию, музыкально-ритмические движения, игру на детских шумовых инструментах и другие виды музыкальной деятельности.
Приложение 2 к приказу |
Приложение 2 к приказу |
Приложение 3 к приказу |
Приложение 3 к приказу |
Рабочий учебный план дошкольного воспитания и обучения для предшкольной группы дошкольной организации (дети 5-ти лет)
№ п/п |
*Организованная деятельность/Детская деятельность |
Разновозрастные группы |
|||
старшая группа (дети 4-х лет) |
Предшкольная группа (дети 5-ти лет) |
||||
Периодичность проведения в неделю |
Нормативная нагрузка в неделю |
||||
1 |
Физическая культура |
три раза в неделю |
|
3 часа |
|
Физическая культура ** |
ежедневно |
ежедневно |
|
||
2 |
Развитие речи |
ежедневно |
|
2 часа |
|
Художественная литература |
ежедневно |
|
2 часа |
||
Коммуникативная деятельность |
- |
ежедневно |
|
||
Казахский язык |
один раз в неделю |
|
2 часа |
||
Казахский язык *** |
ежедневно |
ежедневно |
|
||
3 |
Основы грамоты |
- |
|
3 часа |
|
|
Коммуникативная, познавательная деятельность |
- |
ежедневно |
|
|
4 |
Основы математики |
ежедневно |
|
3 часа |
|
|
Познавательная, исследовательская деятельность |
- |
ежедневно |
|
|
5 |
Ознакомление с окружающим миром |
ежедневно |
|
2 часа |
|
|
Исследовательская, познавательная, коммуникативная, трудовая деятельность |
- |
ежедневно |
|
|
6 |
Рисование |
ежедневно |
|
1 час |
|
Лепка |
|||||
Аппликация |
|||||
Конструирование |
|||||
|
Творческая, изобразительная деятельность |
- |
ежедневно |
|
|
7 |
Музыка |
два раза в неделю |
|
2 часа |
|
Музыка **** |
ежедневно |
ежедневно |
|
||
|
ИТОГО |
20 часов |
|||
Примечание:
*Организованная деятельность – интегрированное занятие, организованное педагогом в течение дня в игровой форме через разные виды детской деятельности (игровая, двигательная, познавательная, творческая, исследовательская, трудовая, самостоятельная) для реализации содержания Типовой учебной программы дошкольного воспитания и обучения, утвержденной приказом исполняющего обязанности Министра образования и науки Республики Казахстан от 12 августа 2016 года № 499 «Об утверждении Типовых учебных программ дошкольного воспитания и обучения» (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 14235) (далее – Типовая программа), в том числе задач по привитию детям национальных ценностей казахского народа, семейных ценностей, чувства патриотизма, любви к Родине, приобщение их к социокультурным нормам, правил безопасного поведения с учетом направления работы дошкольной организации.
**С учетом возрастных особенностей детей дошкольного возраста в течение дня уделяется время на физическую активность детей.
***В целях усвоения государственного языка в течение дня педагогу вместе с детьми рекомендуется изучать с детьми словарный минимум, определенный в Типовой программе, развитие устной связной речи воспитанников в различных видах детской деятельности, а также знакомство с культурой, обычаями и традициями казахского народа, обогащение активного словаря, овладение нормами речи, культуры общения.
****С учетом возрастных особенностей детей в течение дня уделяется время на пение, слушание музыки, заучивание песен, импровизацию, музыкально-ритмические движения, игру на детских шумовых инструментах и другие виды музыкальной деятельности.