2024-2025оқу жылына арналған
Баланың жеке даму картасы
Баланың Т.А.Ә. Ерхуат Милана
Баланың туған жылы, күні 21.05.2019
Білім беру ұйымы «Ақмола облысы білім басқармасының Ерейментау ауданы білім бөлімінің Ақсуат ауылының жалпы білім беретін мектебі» КММ
Мектепалды даярлық тобы
Құзыреттіліктер |
Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс- шаралары (қазан - желтоқсан) |
Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс шаралары (ақпан - сәуір) |
Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, Түзету іс шаралары (маусым-тамыз) |
Қорытынды (баланың даму Деңгейі сәйкескеледі : III деңгей - «жоғары» II деңгей – «орташа» I деңгей - «төмен» |
Физикалық қасиетте рі |
Қимылы дамыған. |
|
|
|
Коммуникативтік дағ дылары |
Сөздік қоры жақсы дамыған. Дауысты, дауыссыз дыбыстарды дұрыс айтады |
|
|
|
Танымдық және зият керлік дағдылары |
Түстерді ажыратады, санайды, геометриялық пішіндерді ажыратады .Есте сақтау қабілеті жақсы. |
|
|
|
Шығармашылық дағ дыларының, зерттеу іс- әрекетінің дамуы |
Сурет бойынша байланыстырып сөйлеуді үйрету |
|
|
|
Әлеуметтік эмоциона лды дағдыларды қалыптастыру |
Қоршаған ортаға жақсы бейімделген |
|
|
|
2024 – 2025 оқу жылына арналған
Баланың жеке даму картасы
Баланың Т.А.Ә. Қыздарбеков Ералы
Баланың туған жылы, күні 07.01.2019
Білім беру ұйымы «Ақмола облысы білім басқармасының Ерейментау ауданы білім бөлімінің Ақсуат ауылының жалпы білім беретін мектебі» КММ
Мектепалды даярлық тобы
Құзыреттіліктер |
Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс- шаралары (қазан - желтоқсан) |
Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту, Түзету іс шаралары (ақпан - сәуір) |
Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, Түзету іс шаралары (маусым-тамыз) |
Қорытынды (баланың даму Деңгейі сәйкес келеді: III деңгей - «жоғары» II деңгей – «орташа» I деңгей - «төмен» |
Физикалық қасиетте рі |
Негізгі қимылы дамыған. |
|
|
|
Коммуникативтік дағ дылары |
Сөздік қоры дамыған.Дауысты және дауыссыз дыбыстарды айтуға үйрету |
|
|
|
Танымдық және зият керлік дағдылары |
Түстерді ажыратуға, санауға, геометриялық пішіндерді ажыратуға үйрету . |
|
|
|
Шығармашылық дағ дыларының, Зерттеу іс- Әрекетінің дамуы
|
Сурет бойынша байланыстырып сөйлеуді үйрету |
|
|
|
Әлеуметтік эмоциона лды дағдыларды қалыптастыру |
Қарапайым тәжирбиелерді жүргізуге қызығушылық танытады. |
|
|
|
2024- 2025 оқу жылына арналған
Баланың жеке даму картасы
Баланың Т.А.Ә. Жұмакелді Әл-Фараби
Баланың туған жылы, күні 08.12.2019
Білім беру ұйымы «Ақмола облысы білім басқармасының Ерейментау ауданы білім бөлімінің Ақсуат ауылының жалпы білім беретін мектебі» КММ
Мектепалды даярлық тобы
Құзыреттіліктер |
Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс- шаралары (қазан - желтоқсан) |
Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту, Түзету іс шаралары (ақпан - сәуір) |
Қорытынды бақылау н әтижелері бойынша дамыту, Түзету іс шаралары (маусым-тамыз) |
Қорытынды (баланың даму Деңгейі сәйкес келеді : III деңгей - «жоғары» II деңгей – «орташа» I деңгей - «төмен» |
Физикалық қасиетте рі |
Қимылы дамыған. |
|
|
|
Коммуникативтік дағдылары |
Сөздік қоры жоғары |
|
|
|
Танымдық және зият керлік дағдылары |
Түстерді ажыратады, санайды, геометриялық пішіндерді ажыратады. |
|
|
|
Шығармашылық дағ дыларының, Зерттеу іс- Әрекетінің дамуы |
Сурет бойынша байланыстырып сөйлеуді үйрету |
|
|
|
Әлеуметтік эмоциона лды дағдыларды қалыптастыру |
Қоршаған ортаға орташа бейімделген |
|
|
|
2024- 2025 оқу жылына арналған
Баланың жеке даму картасы
Баланың Т.А.Ә. Олжабаева Айзере
Баланың туған жылы, күні 21.11.20218
Білім беру ұйымы «Ақмола облысы білім басқармасының Ерейментау ауданы білім бөлімінің Ақсуат ауылының жалпы білім беретін мектебі» КММ
Мектепалды даярлық тобы
Құзыреттіліктер |
Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс- шаралары (қазан - желтоқсан) |
Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту, Түзету іс шаралары (ақпан - сәуір) |
Қорытынды бақылау н әтижелері бойынша дамыту, Түзету іс шаралары (маусым-тамыз) |
Қорытынды (баланың даму Деңгейі сәйкес келеді : III деңгей - «жоғары» II деңгей – «орташа» I деңгей - «төмен» |
Физикалық қасиетте рі |
Қимылы дамыған. |
|
|
|
Коммуникативтік дағ дылары |
Сөздік қоры жақсы дамыған. Дауысты, дауыссыз дыбыстарды дұрыс айтады |
|
|
|
Танымдық және зият керлік дағдылары |
Түстерді ажыратады, санайды, геометриялық пішіндерді ажыратады .Есте сақтау қабілеті жақсы. |
|
|
|
Шығармашылық дағ дыларының, Зерттеу іс- Әрекетінің дамуы |
Сурет бойынша байланыстырып сөйлеуді үйрету |
|
|
|
Әлеуметтік эмоциона лды дағдыларды қалыптастыру |
Қоршаған ортаға жақсы бейімделген |
|
|
|
2024 – 2025 оқу жылына арналған
Баланың жеке даму картасы
Баланың Т.А.Ә. Еркінбек Мақсат
Баланың туған жылы, күні 18.04.2018
Білім беру ұйымы «Ақмола облысы білім басқармасының Ерейментау ауданы білім бөлімінің Ақсуат ауылының жалпы білім беретін мектебі» КММ
Мектепалды даярлық тобы
Құзыреттіліктер |
Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс- шаралары (қазан - желтоқсан) |
Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту, Түзету іс шаралары (ақпан - сәуір) |
Қорытынды бақылау н әтижелері бойынша дамыту, Түзету іс шаралары (маусым-тамыз) |
Қорытынды (баланың даму Деңгейі сәйкес келеді : III деңгей - «жоғары» II деңгей – «орташа» I деңгей - «төмен» |
Физикалық қасиетте рі |
Негізгі қимылы дамыған. |
|
|
|
Коммуникативтік дағ дылары |
Сөздік қоры дамыған.Дауысты және дауыссыз дыбыстарды айтуға үйрету |
|
|
|
Танымдық және зият керлік дағдылары |
Түстерді ажыратуға, санауға, геометриялық пішіндерді ажыратуға үйрету . |
|
|
|
Шығармашылық дағ дыларының, Зерттеу іс- Әрекетінің дамуы |
Сурет бойынша байланыстырып сөйлеуді үйрету |
|
|
|
Әлеуметтік эмоциона лды дағдыларды қалыптастыру |
Қарапайым тәжирбиелерді жүргізуге қызығушылық танытады. |
|
|
|