Текст
Мектептегі (лицейдегі, гимназиядағы) мектепалды сыныптардың (5 жастағы балалар) бақылау парағы | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқу жылы: ____________ Сынып: _____________ Өткізу кезеңі: ____________________ Өткізу мерзімі:______________ | 2024-2025 | даярлық тобы | қыркүйек | Қосымша 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
№ | Баланың аты - жөні | Физикалық қасиеттерді дамыту | Коммуникативтік дағдыларды дамыту | Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамыту | Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамыту | Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Дене шынықтыру | Сөйлеуді дамыту | Көркем әдебиет | Сауат ашу негіздері | Қазақ тілі | Математика негіздері | Сурет салу | Мүсіндеу | Жапсыру | Құрастыру | Музыка | Қоршаған ортамен танысу | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5-Ф.1 | 5-Ф.2 | 5-Ф.3 | 5-Ф.4 | 5-Ф.5 | 5-Ф.6 | 5-Ф.7 | 5-К. 1 | 5-К.2 | 5- К.3 | 5-К.4 | 5-К.5 | 5-К.6 | 5-К.7 | 5-К.8 | 5-К.9 | 5-К.10 | 5-К.11 | 5-К.12 | 5-К.13 | 5-К. 14 | 5-К.15 | 5-К.16 | 5-К.17 | 5-К.18 | 5-К.19 | 5-К.20 | 5-К.21 | 5-К.22 | 5-К.23 | 5-К.24 | 5-К.25 | 5-К.26 | 5-К.27 | 5-К.28 | 5-Т.1 | 5-Т.2 | 5-Т.3 | 5-Т.4 | 5-Т.5 | 5-Т.6 | 5-Т.7 | 5-Ш.1 | 5-Ш.2 | 5-Ш.3 | 5-Ш.4 | 5-Ш.5 | 5-Ш.6 | 5-Ш.7 | 5-Ш.8 | 5-Ш.9 | 5-Ш.10 | 5-Ш.11 | 5-Ш.12 | 5-Ш.13 | 5-Ш.14 | 5-Ш.15 | 5-Ш.16 | 5-Ш.17 | 5-Ш.18 | 5-Ш.19 | 5-Ш.20 | 5-Ш.21 | 5-Ш.22 | 5-Ш.23 | 5-Ш.24 | 5-Ш.25 | 5-Ш.26 | 5-Ш.27 | 5-Ш.28 | 5-Ш.29 | 5-Ш.30 | 5-Ш.31 | 5-Ш.32 | 5-Ш.33 | 5-Ш.34 | 5-Ш.35 | 5-Ә.1 | 5-Ә.2 | 5-Ә.3 | 5-Ә.4 | 5-Ә.5 | 5-Ә.6 | 5-Ә.7 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
сапта бір-бірден, екеуден, үшеуден жүреді, ересектің белгісімен тоқтап, қозғалыс бағытын өзгертіп, заттардың арасымен, жіптерден аттап жүреді | әртүрлі жылдамдықпен – баяу, жылдам, орташа қарқынмен тоқтамай жүгіреді | ұлттық қимылды ойындар, жарыс элементтері бар ойындар мен эстафеталық ойындарға белсенділікпен қатысады, онда физикалық қасиеттерді: жылдамдық, күш, шыдамдылық, икемділік, ептілік көрсетеді | спорттық ойындар мен жаттығуларда белсенділік танытады | гигиеналық шараларды өз бетінше орындайды | өзіне – өзі қызмет көрсету және киіміне күтім жасау дағдыларын біледі | салауатты өмір салтының құндылығын түсінеді | сөздерге дыбыстық талдау жасай алады | сөйлегенде зат есімдерді, сын есімдерді, үстеулерді, көп мағыналы сөздерді, синонимдер мен антонимдерді қолданады | зат есімдерді сан есімдермен және сын есімдерді зат есімдермен байланыстырып айтады | әңгімелесушіні мұқият тыңдап, сұрақтарды дұрыс қояды және қойылған сұрақтарға қысқаша немесе толық жауап береді | бақылаулар мен сюжеттік суреттер бойынша әңгімелер құрастырады | әңгімелерді бірізді айтып береді | әңгімелесу кезінде өзін мәдениетті, әдепті ұстайды | себеп-салдарлық байланыстарды, әдеби жанрларды ажыратады | өлеңдерді мәнерлеп, интонациямен оқиды | мазмұнның бірізділігін сақтай отырып, шығарма мазмұнын қайталап айтады | рөлдерде кейіпкердің көңіл күйі мен мінезін, бейненің қимылын, интонациясы мен мимикасын береді | қойылымдағы өзінің рөлін мәнерлі, дербес орындайды | түрлі дереккөздерден алған ақпараттарымен, әсерлерімен бөліседі | айналасында болып жатқан оқиғаларға өзінің көзқарасын білдіреді | сөздерге дыбыстық талдау жасайды, сөздегі дыбыстардың ретін, дауысты және дауыссыз дыбыстарды анықтайды | барлық дыбыстарды анық айтады, дауысты және дауыссыз дыбыстарды ажыратады | берілген буынға сөз құрастырады | берілген сөздерден жай сөйлемдер құрастырады | қаламды дұрыс ұстай алады | түрлі сызықтарды салады | жазу парағында бағдарлай біледі, жазу жолы мен жоларалық кеңістікті ажыратады | қазақ тіліне тән ә, ө, қ, ү, ұ, і, ғ, ң, һ дыбыстарын, осы дыбыстардан тұратын сөздерді анық айтады | өлеңдер, санамақтар, жаңылтпаштар, тақпақтарды жатқа айтады | әңгімелесушіге сұрақтарды дұрыс қояды, оған қысқа және толық нақты жауап береді | тыңдалған көркем шығарма мазмұнын ретімен, жүйелі түрде жеткізеді | бір-бірімен еркін диалог құрады | өзінің тәжірибесіне сүйеніп, суреттер бойынша әңгіме құрастырады | ойыншықтар мен заттарды 5-6 сөйлеммен сипаттайды | жиындарды бөліктерге бөледі және оларды қайта біріктіреді | 10 көлеміндегі сандарды тура және кері санауды біледі, «Қанша?», «нешінші?» сұрақтарын ажыратады, оларға дұрыс жауап береді | әртүрлі белгілері бойынша заттарды салыстыра алады (түсі, пішіні, өлшемі, материалы, қолданылуы) | заттарды шамасына қарай өсу және кему ретімен орналастырады | қағаз бетінде бағдарлай біледі, апта күндерін, жыл мезгілдері бойынша айларды ретімен атайды | геометриялық пішіндерді (дөңгелек, сопақша, үшбұрыш, шаршы, тіктөртбұрыш) ажыратады және атайды | түрлі сызықтарды салады: | тірі табиғат заттарының бейнелерін күрделі емес қимылдар мен қалыптар арқылы жеткізеді: | бояуларды қолдануды, бояғышта акварельді сумен араластыруды, қанық түстер алу үшін қарындашты түрліше басып бояуды біледі: | жаңа түстер (күлгін) және реңктерді (көк, қызғылт, қою жасыл) бояуды араластыру арқылы шығарады: | ұжыммен бірге жұмыс істейді, міндеттерді өзара келісіп орындайды: | қазақ оюларының элементтерін салады және олармен киімдерді, тұрмыстық заттарды безендіреді: | сюжеттік суреттерді салады: | сурет салуда ұқыптылықты, қауіпсіздікті сақтайды: | шынайы бейнесіне қарап және ойдан пішіндері мен өлшемі әртүрлі таныс заттарды мүсіндейді: | қарапайым пропорцияларды сақтай отырып, адам мен жануардың пішіндерін мүсіндейді: | мүсіндеудің әртүрлі әдістерін қолданады: | ертегілер мен әңгімелердің мазмұны бойынша сюжеттік композицияларды құрады: |
қазақ халқының түрлі ыдыс-аяқтарын, тұрмыстық заттарын, зергерлік бұйымдарын мүсіндейді және оларды ою-өрнектермен және қосымша заттармен безендіреді: | ортақ композиция құру үшін ұжыммен мүсіндеу дағдыларын меңгерген: | жұмысты ұқыпты орындайды, қауіпсіздік ережелерін сақтайды: | қайшымен түрлі геометриялық пішіндерді қияды, қайшы мен желімді дұрыс қолданады: | таныс немесе ойдан әртүрлі бейнелерді, қатпарланып бүктелген қағаздан бірдей бірнеше пішіндерді және екіге бүктелген қағаздан симметриялы пішіндегі заттарды қияды: | жұмыс тәсілдерін таңдайды және түсіндіреді: | бірнеше бөліктерден бейнелерді құрастырады: | жұмысты жеке және топпен бірлесіп жасайды, топтық жұмыста міндеттерді келісіп атқарады: | сюжеттік композициялар жасайды, оларды сәнді бөлшектермен толықтырады: | еңбек қауіпсіздігі мен жеке гигиена ережелерін сақтайды: | ұсынылған тақырыпқа, өз бетінше ойдан құрастырады: | қалдық және табиғи материалдан құрастырады: | өзінің құрастырған құрылысын талдау арқылы тиімді конструктивті шешімдерді табады, оларды құрастыруда қолданады: | ойынға қажетті құрылысты бірлесіп ойдан құрастырады, жұмысты бірге келісіп орындайды, дайын құрылыспен ойнайды: | ұжыммен бірге жұмыс істейді: | жазық қағаз пішіндерді көлемді пішіндерге өзгертеді: | жұмыс орнында қауіпсіздік ережелерін сақтайды: | қарапайым музыкалық жанрларды ажыратады (күй, ән, би, марш): | таныс әндерді өз бетінше музыкалық сүйемелдеумен және сүйемелдеусіз орындайды: | әннің сөзін анық айтады, музыка сипатын қабылдайды және жеткізеді: | шығарманың жеке фрагменттерін (кіріспе, қайырмасы, соңы) ажырата алады: | музыкалық аспаптарда қарапайым әуендерді ойнайды: | әртүрлі сипаттағы әндерді өз бетінше және шығармашылықпен орындайды: | музыканың сипатына сәйкес қимылдарды орындайды: | өз күші мен мүмкіндіктеріне сенеді, еңбекқорлық пен жауапкершіліктің маңызын түсінеді: | туыстық байланыстарды түсінеді, үлкендерді сыйлайды, кішіге қамқорлық танытады: | өз ойын түсінікті жеткізеді, өзінің пікірін айтады: | арнайы көлік құралдарының қолданылуын, жол қозғалысының қарапайым ережелерін біледі: | өз Отанын жақсы көреді, Қазақстанның әсем табиғаты, көрнекі жерлері мен тарихи орындарының маңыздылығын түсінеді: | тірі және өлі табиғат, табиғат құбылыстары арасындағы себеп-салдарлық байланыстарды бақылайды және түсінеді, табиғатты қорғау, сақтау, күн мен ауаның адам, жануарлар мен өсімдіктер өміріндегі маңызы туралы біледі: | өз өмірінің қауіпсіздігін түсінеді және сақтайды, ненің «дұрыс» немесе «дұрыс емес», «жақсы» немесе «жаман» екенін түсінеді және ажыратады: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүреді | жүруге тырысады | жүруге талпынбайды |
жүгіреді | жүгіруге тырысады | жүгіруге талпынбайды | белсенділікпен қатысады, көрсетеді | қатысуға, көрсетуге тырысады | белсенділікпен қатыспайды | белсенділік танытады | ішінара белсенділік танытады | белсенділік танытпайды | өз бетінше орындайды | ішінара өз бетінше орындауға тырысады | өз бетінше орындай алмайды | дағдыларды біледі | дағдыларды ішінара меңгереді | дағдыларды білмейді | құндылығын түсінеді |
ұстауға тырысады | түсінуге талпынбайды | талдау жасай алады | ішінара талдау жасай алады | талдау жасай алмайды | қолданады | ішінара қолданады | қолданбайды | байланыстырып айтады | ішінара байланыстырып айтады | байланыстырып айта алмайды | сұрақтарды дұрыс қояды, толық жауап береді | ішінара сұрақтар қояды, оларға қысқаша жауап береді | сұрақтарды дұрыс қоя алмайды, оларға жауап беруге талпынбайды |
әңгімелер құрастырады |
ішінара әңгімелер құрастырады | әңгімелер құрастыра алмайды |
әңгіме айта алады | ішінара әңгіме айта алады | әңгіме айта алмайды | өзін мәдениетті, әдепті ұстайды | өзін мәдениетті, әдепті ұстауға тырысады | өзін мәдениетті, әдепті ұстауға талпынбайды | ажыратады | ішінара ажыратады | ажырата алмайды | интонациямен оқиды | ішінара интонациямен оқиды | оқуға талпынбайды | қайталап айтады | ішінара қайталап айтады | қайталап айта алмайды | рөлдерде ойнайды | ішінара рөлдерде ойнайды | рөлдерде ойнауға талпынбайды | мәнерлі, дербес орындайды | ішінара мәнерлі, дербес орындайды | мәнерлі, дербес орындауға талпынбайды | ақпараттарымен, әсерлерімен бөліседі |
ішінара ақпараттарымен, әсерлерімен бөліседі | ақпараттары мен, әсерлерімен бөліспейді | көзқарасын білдіреді | ішінара көзқарасын білдіреді | көзқарасын білдірмейді | талдау жасайды | талдау жасауға тырысады | талдау жасай алмайды | анық айтады, ажыратады |
анық айтады, кейбіреуін ажыратады |
анық айтпайды, ажырата алмайды | сөз құрастырады | ішінара сөз құрастырады | құрастыра алмайды | жай сөйлемдер құрастырады | ішінара жай сөйлемдер құрастырады | жай сөйлемдер құрастыруға талпынбайды | қаламды дұрыс ұстай алады | қаламды дұрыс ұстауға тырысады | қаламды дұрыс ұстай алмайды | сызықтарды дұрыс салады |
ішінара сызықтарды салады | сызықтарды сала алмайды | бағдарлайды, кеңістікті ажыратады | бағдарлауға тырысады | бағдарлай білмейді, кеңістікті ажырата алмайды | сөздерді анық айтады | кейбір сөздерді анық айта алмайды | сөздерді дұрыс айтуға талпынады | жатқа айтады | ішінара жатқа айтады | жатқа айтуға талпынады | сұрақтарды дұрыс қояды, нақты жауап береді | ішінара сұрақтарды дұрыс қояды, нақты жауап беруге тырысады | сұрақтарды дұрыс қоя алмайды, нақты жауап бермейді | ретімен, жүйелі түрде жеткізеді | ішінара ретімен, жүйелі түрде жеткізеді | ретімен, жүйелі түрде жеткізуге талпынады | диалог құрады | ішінара диалог құрады | диалог құра алмайды | әңгіме құрастырады |
әңгіме құрастыруға тырысады | әңгіме құрастыра алмайды | сипаттайды | ішінара сипаттайды | сипаттауға талпынады | бөледі және қайта біріктіреді | ішінара бөледі және қайта біріктіреді | бөле алмайды, қайта біріктіруге талпынады |
біледі, ажыратады, дұрыс жауап береді | біледі, ішінара ажыратады, дұрыс жауап беруге тырысады | кері санауда шатасады, ажырата алмайды, дұрыс жауап бере алмайды | салыстыра алады | ішінара салыстыра алады | салыстыра алмайды | ретімен орналастырады | ішінара ретімен орналастырады | ретімен орналастыра алмайды | бағдарлай біледі, ретімен атайды | ішінара бағдарлай біледі, ретімен атайды | бағдарлауға, ретімен атауға талпынады | геометриялық пішіндерді ажыратады және атайды | геометриялық пішіндерді ішінара ажыратады және атайды | геометриялық пішіндерді ажыратады, бірақ атай алмайды | түрлі сызықтарды салады | ішінара түрлі сызықтарды салады | түрлі сызықтарды сала алмайды | тірі табиғат заттарының бейнелерін күрделі емес қимылдар мен қалыптар арқылы жеткізеді | тірі табиғат заттарының бейнелерін күрделі емес қимылдар мен қалыптар арқылы ішінара жеткізеді | тірі табиғат заттарының бейнелерін күрделі емес қимылдар мен қалыптар арқылы жеткізуге тырыспайды | бояуларды қолдана алады, түрліше басып бояуды біледі |
бояуларды қолдана алады, ішінара түрліше басып бояуды біледі | бояуларды қолдана алмайды, түрліше басып бояуға тырыспайды |
жаңа түстер және реңктерді шығара алады |
бояуды араластыру арқылы жаңа түстер және реңктерді шығаруға тырысады | бояуды араластыру арқылы жаңа түстер және реңктерді шығара алмайды |
өзара келісіп орындайды | ішінара өзара келісіп орындайды | бөзара келісіп орындауға талпынбайды | қазақ оюларының элементтерін салады және олармен киімдерді, тұрмыстық заттарды безендіреді | қазақ оюларының элементтерін салады және олармен киімдерді, тұрмыстық заттарды ішінара безендіреді | қазақ оюларының элементтерін сала алмайды және олармен киімдерді, тұрмыстық заттарды безендіре алмайды | суреттерді салады | ішінара суреттерді салады | суреттерді салуға талпынады | ұқыптылықты, қауіпсіздікті сақтайды | ішінара ұқыптылықты, қауіпсіздікті сақтайды | ұқыптылықты, қауіпсіздікті сақтауға талпынады |
мүсіндейді | ішінара мүсіндейді | мүсіндеуге талпынады | мүсіндейді | ішінара мүсіндейді | мүсіндемейді | қолданады | бірнешеуін ғана қолданады | қолдануға талпынады | құрады | ішінара құрады | құрастыруға талпынады | мүсіндейді, безендіреді | ішінара мүсіндейді, безендіреді | мүсіндеуге, безендіруге талпынады |
меңгерген | ішінара меңгерген | меңгеруге талпынады | жұмысты ұқыпты орындайды, қауіпсіздік ережелерін сақтайды |
ішінара жұмысты ұқыпты орындайды, қауіпсіздік ережелерін сақтайды |
ұқыпты орындауға тырыспайды, қауіпсіздік ережелерін сақтамайды |
түрлі геометриялық пішіндерді пішіндерді қияды, дұрыс қолданады | түрлі геометриялық пішіндерді пішіндерді қиюға талпынады | түрлі геометриялық пішіндерді қайшымен дұрыс қия алмайды | әртүрлі пішіндегі заттарды қияды | әртүрлі пішіндерді қиюға тырысады | әртүрлі пішіндерді қия алмайды | таңдайды және түсіндіреді | ішінара таңдайды және түсіндіреді | таңдауға және түсіндіруге талпынады | бейнелерді құрастырады |
ішінара бейнелерді құрастырады | бейнелерді құрастыруға талпынады |
жеке және топпен бірлесіп жасайды, келісіп атқарады | жеке жасайды, шағын топпен жасауға қызығушылық танытпайды | жұмысты жеке де топпен де орындамайды | сюжеттік композициялар жасайды, сәнді бөлшектермен толықтырады | ішінара сюжеттік композициялар жасайды, сәнді бөлшектермен толықтырмайды | сюжеттік композициялар жасамайды | ережелерді сақтайды | ішінара ережелерді сақтайды | ережелерді сақтауға талпынады | ойдан құрастырады |
ішінара ойдан құрастырады | ойдан құрастыруға талпынады | құрастырады | ішінара құрастырады | құрастыруға талпынады | құрастыруда қолданады | ішінара құрастыруда қолданады | құрастыруда қолдануға талпынады | құрастырады, келісіп орындайды, құрылыспен ойнайды |
ішінара құрастырады, келісіп орындайды, құрылыспен ойнайды | құрастыруға, келісіп орындауға, құрылыспен ойнауға талпынады |
ұжыммен бірге жұмыс істейді | ұжыммен бірге жұмыс істеуге тырысады | ұжыммен бірге жұмыс істей алмайды |
өзгертеді | ішінара өзгертеді | өзгертуге талпынады | қауіпсіздік ережелерін сақтайды | ішінара қауіпсіздік ережелерін сақтайды | қауіпсіздік ережелерін сақтауға талпынады | ажыратады | ішінара ажыратады | ажыратуға талпынады | орындайды | ішінара орындайды | орындауға талпынады | анық айтады, қабылдайды және жеткізеді |
ішінара анық айтады, қабылдайды және жеткізеді | анық айтуға қабылдауға және жеткізуге талпынады |
шығарманың жеке фрагменттерді ажырата алады | шығарманың жеке фрагменттерін ажыратуға тырысады | шығарманың жеке фрагменттерін ажыратпайды | қарапайым әуендерді ойнайды | ішінара қарапайым әуендерді ойнайды | қарапайым әуендерді ойнауға талпынады |
шығармашылықпе н орындайды | ішінара шығармашылықпен орындайды | шығармашылықпен орындауға талпынады | музыканың сипатына сәйкес қимылдарды орындайды | музыканың сипатына сәйкес қимылдарды орындауға тырысады | музыканың сипатына сәйкес қимылдарды орындамайды | өз күші мен мүмкіндіктеріне сенеді, еңбекқорлық пен жауапкершіліктің маңызын түсінеді | өз күші мен мүмкіндіктеріне сенімділік жоқ, еңбекқорлық пен жауапкершіліктің маңызын түсінеді | өз күші мен мүмкіндіктеріне сенбімсіз, еңбекқорлық пен жауапкершіліктің маңызын түсінбейді | туыстық байланыстарды түсінеді, үлкендерді сыйлайды, кішіге қамқорлық танытады | сыйлауды, қамқорлық танытуды ішінара түсінеді | түсінуге және орындауға тырысады | түсінікті жеткізеді, пікірін айтады | түсінікті жеткізуге пікірін айтуға талпынады | түсінікті жеткізе алмайды, пікірін білдірмейді | біледі | ішінара біледі | білмейді | мақтан тұтады, маңыздылығын түсінеді | жақсы көреді, маңыздылығын түсінеді | маңыздылығын түсінуге тырысады | бақылайды және түсінеді, біледі | бақылайды және ішінара түсінеді, біледі | бақылайды, түсінбейді | түсінеді және ажыратады | түсінеді және ішінара ажыратады | түсінуге және ажыратуға тырысады | ||
1 | Олжабаева Айзере | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 | Ерхуат Милана | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3 | Жұмакелді Әл-Фараби | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4 | Қыздарбеков Ералы | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
8 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
9 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
10 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
11 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
12 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
13 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
14 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
15 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
16 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
17 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
18 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
19 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
20 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
21 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
22 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
23 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
24 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
25 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Барлығы | 4 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 4 | 0 | 4 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | |
Педагог пен баланың күтілетін нәтижелерге жетуі % | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | |
ЕСКЕРТУ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоғары | 5-Ф | 21 | 85,7 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Орташа | 5-Ф | 4 | 14,3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Төмен | 5-Ф | 0 | 0,0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
25 | 100 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сөйлеуді дамыту | Көркем әдебиет | Сауат ашу негіздері | Қазақ тілі | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоғары | 5-К | 18 | 71,4 | 25 | 100,0 | 25 | 100,0 | 25 | 100,0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Орташа | 5-К | 7 | 28,6 | 0 | 0,0 | 0 | 0,0 | 0 | 0,0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Төмен | 5-К | 0 | 0,0 | 0 | 0,0 | 0 | 0,0 | 0 | 0,0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
25 | 100 | 25 | 100 | 25 | 100,0 | 25 | 100 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоғары | 5-Т | 25 | 100,0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Орташа | 5-Т | 0 | 0,0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Төмен | 5-Т | 0 | 0,0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
25 | 100 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сурет салу | Мүсіндеу | Жапсыру | Құрастыру | Музыка | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоғары | 5-Ш | 25 | 100,0 | 25 | 100,0 | 25 | 100,0 | 25 | 100,0 | 25 | 100,0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Орташа | 5-Ш | 0 | 0,0 | 0 | 0,0 | 0 | 0,0 | 0 | 0,0 | 0 | 0,0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Төмен | 5-Ш | 0 | 0,0 | 0 | 0,0 | 0 | 0,0 | 0 | 0,0 | 0 | 0,0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
25 | 100 | 25 | 100 | 25 | 100 | 25 | 100 | 25 | 100 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоғары | 5-Ә | 25 | 100,0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Орташа | 5-Ә | 0 | 0,0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Төмен | 5-Ә | 0 | 0,0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
25 | 100 |